شلوار واید لگ (wide leg pants) چیست؟ شیک ترین انواع مدل وایدلگ ترند 2023

حتما اخیرا، شلوار واید لگ (wide leg pants) را به وفور در فروشگاه ها دیده اید؟ در دهه 70، شلوارهای مدل گشاد، بسیار مد بودند. به شلوار های که از قسمت کمر و باسن جذب هستند و در قسمت پایین حالت گشاد و دامنی دارند؛ شلوار واید لگ می‌گویند.
شلوراهای واید لگ رد طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می‌شود. همچنین، تفاوت این سبک شلوار با شلوارهای بگ؛ در آزادی و گشادی بیشتر آنها است. لباس وایدلگ، چیزی بین شلوار بگ و دامن شلواری است.

در این قسمت از سری مطالب آموزشی مد و استایل مجله وقت مد، شیکترین انواع شلوار واید لگ و نحوه ست کردن آنها با استایل خود، همچنین انواع مدل های این مدل شلوار زیبا را معرفی می‌کنیم.

شلوار واید لگ یعنی چی!؟ شلوار وایدلگ به چه صورت است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، شلوار واید لگ؛ مدلی از شلوار دامنی است که مهمترین ویژگی آن، گشاد بودن و راحتی این سبک از شلوار است. شلوار وایدلگ؛ از قسمت کمر و باسن کاملا تنگ و فیت شما هستند و در نواحی پایین تر، مانند زانو، ران و دمپا، گشاد تر می‌شوند.

شلوار واید لگ چیست؟
شلوار واید یک مدلی از شلوار دامنی است.

انواع شلوار واید لگ، در جنس ها و انواع پارچه مختلف، طراحی می‌شوند و اندازه های مختلفی برای انواع فرم بدن دارند. از لحاظ قد و اندازه، این سبک شلوارها، معمولا با قد کمتر از 90 سانتی متر تولید شده و اغلب در بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند.
البته ناگفته نماند که شلوار وایدلگ با قدی بلندتر نیز وجود دارد. ویژگی خنک بودن مدل های وایدلگ؛ موجب شده که از این مدل شلوار بیشتر برای استایل بهاری و همینطور استایل تابستانی استفاده میکنند. برای آشنایی با تمام انواع مدل شلوار، این مطلب از مجله آموزشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/) را مشاهده کنید.

مدل شلوار واید یا شلوار دامنی گشاد زنانه
مدل شلوار واید لگ جدید

در مورد انواع مدل شلوار جاگر، ست کردن لباس با شلوار بگ، شلوار برمودا، شلوار بوت کات بیشتر بخوانید.

شلوار واید لگ برای چه افراد و چه استایلی مناسب است؟

شلوار واید لگ؛ به دلیل داشتن فاق بلند، پاها را کشیده تر از حد معمول نشان می‌دهند. به همین خاطر، این نوع شلوارها، برای بانوانی با قد بلند، متوسط و حتی کوتاه ایده آل می باشد. همچنین، شلوار وایدلگ برای خانم هایی با اندام لاغر، چاق و توپر نیز ایده آل است، البته باید با پیراهن و بلوز مناسب ست شود. در این رابطه مطالب چگونه قد خود را کوتاه تر نشان دهیم؟ و ۲۴ راه و روش برای قد بلندتر شدن را مطالعه کنید.

مدل شلوار واید لگ یا دامن شلواری سفید
شلوار واید لگ مناسب استایل شما است؟

تنها نکته ای که باید متذکر شویم این است که در زمان خرید شلوار واید لگ توجه داشته باشید که، اگر قد کوتاهی دارید از شلوار واید لگ با قد کمتر ا ز 90 استفاده نکنید، زیرا این اندازه از شلوار، قد شما را کوتاه تر نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه! شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟.

نکات اساسی برای انتخاب و خرید شلوار واید لگ که باید بدانید

شلوار واید لگ را با کفش پاشنه بلند و همرنگ لباس خود بپوشید و یا از رنگ مدل سال استفاده کنید. در انتخاب و خرید شلوار واید لگ، انواع استایل خود، روانشناسی رنگ ها، قد و فرم بدن خود را در نظر داشته باشید.
در صورت پوشیدن مانتوی جلو باز، زیر‌سارافونی و یا شومیز، آنها را حتما داخل شلوار وایدلگ کنید. نباید شومیز شما از شلوار وایدلگ شما بیرون زده باشد.

شلوار واید را با کفش پاشنه دار بپوشید.
شلوار واید لگ پارچه ای زنانه ست با شومیز

این مدل شلوارها با کفش پاشنه بلند نوک تیز به زیبایی ست می شوند.
شلوار پارچه ای واید لگ؛ با یک خط اتوی صاف و تمیز بسیار زیبا به نظر می رسد. از پوشیدن مدل وایدلگ چروک، خودداری کنید تا خوش استایل تر باشید.
در زمان خرید واید لگ؛ بهتر است، شلوار وایدلگ خود را با مانتوی همرنگ آن ست کنید. ست کردن و انتخاب مناسب رنگ ها، می‌تواند استایل و مد زنانه شما را جذاب تر از همیشه کند.

مدل شلوار واید لگ مشکی ست با شومیز مشکی
در زمان انتخاب رنگ شلوار واید لگ دقت کنید.

مطالعه بیشتر: آموزش انواع روش بستن شال گردن! ۱۰ سبک از شیکترین روش بستن شال گردن.

جدید ترین انواع مدل شلوار واید لگ را بشناسید

در اینجا تصاویر و انواع متنوعی از شلوار وایدلگ که در میان خانم ها، پرطرفدار هستند را همراه با آموزش ست کردن آن ها، به شما معرفی می کنیم.

شلوار واید لگ جین گشاد، رایج ترین سبک از انواع مدل شلوار واید لگ

شلورا واید جین گشاد، از جنس و پارچه لی و یا همان جین میباشد که گشاد و آزاد هستند. این مدل از شلوار واید؛ قابل ست شدن با انواع مانتو و طیف وسیعی از لباس ها است، یک استایل نیمه رسمی و اسپرت را برای شما مهیا میکند.

مدل شلوار واید جین جدید
مدلی از ست شلوار واید و گشاد زنانه با شومیز مجلسی

برای ست کردن استایل خود با شلوار واید لگ جین؛ شما می‌توانید، یک شلوار واید جین و گشاد را به همراه یک تاپ کشی سفید و کبریتی و یک مانتو مدل کتی به رنگ مشکی و یا بنفش (رنگ سال) ست کنید تا یک استایل نیمه رسمی داشته باشید.

مطالعه بیشتر: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست؟ چگونه ست جذابی با این شلوارها داشته باشیم؟.

شلوار واید سرهمی و گشاد

اخیرا، لباس های سرهمی وجود دارند که شلوار آنها واید هستند، که استایل و اندام شما را به خوبی به نمایش می گذارند. همچنین، ترکیب کت و شلوار وایدلگ گشاد نیز ست جذابی می شود. با استفاده از شلوار واید سرهمی و گشاد؛ شما استایل کلاسیک را برای خود مهیا می کنید.

شلوار واید لگ جدید
مدل شلوار واید لگ سرهمی و اورال زنانه

در این زمینه بخوانید: جدیدترین و شیکترین مدل مانتو کتی زنانه! معرفی جذاب ترین انواع مدل مانتو کتی.

مدل شلوار واید مجلسی، بهترین گزینه برای ست کردن با لباس مجلسی

در مطالب قبلی در مورد جدیدترین و شیک ترین انواع مدل لباس مجلسی زنانه توضیح دادیم. شلوار های واید لگ مجلسی؛ معمولا از جنس کتان هستند و آنها را می‌توان برای یک محیط کار اداری پوشید تا یک استایل شیک داشته باشید. به علاوه، واید لگ هایی که دارای چند عدد چین ساده در قسمت کمر و همینطور دارای یک کمربند ظریف از جنس خود شلوار هستند، استایل مجلسی و جذابی را برای شما فراهم می کنند.

مدل شلوار واید لگ مجلسی جدید
ست شومیز زنانه و شلوار واید لگ مجلسی زنانه

در مورد انواع مدل کمربند زنانه و همچنین انواع مدل کمربند مردانه بیشتر بدانید.

شلوار واید لگ راحتی، سبکی کلاسیک از شلوار واید

اگر دوست دارید در منزل و هنگام انجام کار، احساس راحتی و همینطور شیک بودن را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از مدل های شلوار واید لگ راحتی و گشاد که از جنس نخی هستند بهره بگیرید تا حس فوق العاده خوبی به شما بدهد. علاوه بر این از این سبک شلوار لگ راحتی میتوان در انجام تمرین ها و فعالیت های ورزشی نیز استفاده نمود.

ست شلوار واید با شومیز زنانه
استایل کلاسیک با شلوار واید لگ بلند زنانه

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل شلوار بگ! با شیکترین انواع مدل شلوار بگ آشنا شوید.

شلوار واید لگ یعنی چی!؟ شلوار وایدلگ به چه صورت است؟

انواع شلوار واید لگ، در جنس ها و انواع پارچه مختلف، طراحی می‌شوند و اندازه های مختلفی برای انواع فرم بدن دارند. از لحاظ قد و اندازه، این سبک شلوارها، معمولا با قد کمتر از 90 سانتی متر تولید شده و اغلب در بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند.

انواع مدل شلوار واید لگ

همانطور که در این سری از مطالب آموزشی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) توضیح دادیم، انواع مختلفی از شلوار وایدلگ مانند: مدل شلوار واید مجلسی، شلوار واید سرهمی و گشاد، شلوار واید لگ جین گشاد، رایج ترین سبک از انواع مدل شلوار واید لگ وجود دارد که باید بر اساس تیپ خود آن را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *