مانتو رنگ سال 1402، با جدیدترین مدل مانتو سال یا مانتو عید 2023 آشنا شوید

با آمدن فصل بهار و سال جدید، همگی دوست داریم در مد و استایل خود، تغییرات ویژه ای ایجاد کنیم. مدت زیادی برای ورود به سال نو 1402 و فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده است. قطعا بانوان عزیز به دنبال خرید لباس و مهمتر از همه مانتو عید مناسب و زیبا برای خود هستند. حتما برای شما هم سوال شده که مانتو رنگ سال 1402 و یا مدل مانتو سال 2023 چه ویژگی های دارد!؟ در سال جدید، چه مدل و رنگ مانتو مد سال است؟
در این بخش از مجله مد و استایل وقت مد، تمام مدل های مانتو رنگ سال، جدیدترین مدل مانتو و مانتو نوروز 1402 را به شما معرفی می‌کنیم.

مانتو رنگ سال ۱۴۰۲، با جدیدترین مدل مانتو سال ۱۴۰۲ یا ۲۰۲۳ آشنا شوید.
مانتو رنگ سال ۱۴۰۲، با جدیدترین مدل مانتو عید سال ۱۴۰۲ یا ۲۰۲۳ آشنا شوید.

سال 1402 همراه با انواع مدلهای مانتو سال در طرح و رنگهای شاد و جذاب و در سبکهای کوتاه، بلند، مدل کتی، ژاکارد، وست و مانتو جلوباز آستین پفی و غیره خواهد بود. معمولا در فصل بهار مانتوهای نازک و مجلسی، مدلهای مزونی و شیک و با رنگهای شاد ترند میشوند.
با استفاده از ترفندهای این مقاله از مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir) و استفاده از مانتو سال، مد و استایل خود را جذابتر و شیک تر کنید.

مانتو رنگ سال 1402 چیست؟ با جذابترین ترند مانتو سال آشنا شوید

مانتو عید سال 1402 چیست؟ با جذابترین ترند مانتو سال آشنا شوید
مانتو عید سال 1402 چیست؟ با جذابترین ترند مانتو سال آشنا شوید

بهار سال 1402 همراه با لباسهای زنانه و ترند روز مانتو، در رنگهای شاد از جمله قرمز، سرخابی، بنفش (رنگ سال)، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرمی خواهد بود. عید امسال، ست کردن برخی از رنگهای مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ میشود. در سال 1402، استایل مینیمال ترند روز است و باید در عین سادگی، زیباترین مد و استایل را انتخاب کرد.

مدل مانتو عید و بهاره کتی با رنگ سال 1402 (قرمز)
مدل مانتو عید و بهاره کتی با رنگ سال 1402 (قرمز)

به عنوان مثال، شما می‌توانید مانتو سرخابی را با یک روسری و یا کیف صورتی رنگ ست کنید. همینطور رنگهای سفید و سرخابی (رنگ سال 1402) نیز به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند.

مانتو عید سال 1402
مدل مانتو عید سال 1402

رنگ سفید و سبز، لیمویی و طوسی، رنگ کرم و نارنجی، آبی روشن و کرمی، آبی تیره و یاسی، رنگ صورتی و طوسی مکمل ها و ترکیب رنگهای خوبی برای استایل شیک مانتو رنگ سال شما خواهد بود. از روانشناسی رنگ ها در تیپ و استایل و انتخاب مانتو رنگ سال، استفاده کنید.

مدل مانتو آینه دوزی کوتاه زنانه
مدل مانتو جدید زنانه

در مورد استایل زنانه بخوانید: شلوار واید لگ (wide leg pants) چیست؟ شیک ترین انواع مدل وایدلگ ترند 2023.

مانتو سال 2023! با انواع مدل مانتو رنگ سال و مانتو عید 1402 آشنا شوید!

در عید سال 1402، ترند و مد روز مانتو شامل انواع مدلهای جذاب مانتو سال 1402؛ از جمله مانتو کتی، کت و شلوار یک رنگ یا کت تک با استایل مونوکروم، مانتو ژاکارد، مانتو وست و شومیز است. مانتوهای عروسکی، مانتو و شلوار سفید، مانتوی راه راه و مانتوی جین که جزو ترندهای هر ساله هستند؛ که در قسمت پایین هر کدام را شرح داده ایم.

مدل مانتو کتی بهاره زنانه رنگ یاسی 2023
مدل مانتو کتی زنانه رنگ سال 1402

در این زمینه بیشتر بخوانید: جدیدترین انواع مدل شومیز و روش های ست کردن انواع لباس با شومیز را آموزش ببیند.

اگر قصد خرید انواع پارچه برای دوخت مانتو به سبک خاصی دارید، امسال پارچه های ژاکارد، کرپ، مازراتی، فاستونی، کشمیر، مخمل کبریتی، لینن، شانتون و نخ سوزن دوزی ترند هستند. برای انتخاب بهتر و آشنایی با انواع پارچه، به این مطلب آموزشی از مجله وقت مد مراجعه کنید.

مدل مانتو بلند زنانه رنگ سال 2023
مدل مانتو شیک عید 1402

مانتو خامه دوزی و سنتی، یکی از انواع مدل مانتو در سال 1402

مدل جدید مانتو سنتی و خامه دوزی زنانه رنگ سال 1402
مانتو خامه دوزی و جلو باز 1402

در مطالب قبلی در مورد جدیدترین و شیکترین مدل‌ مانتو خامه دوزی توضیح دادیم. یکی از انواع جذاب مدل مانتو سال 1402، مدل مانتو خامه دوزی و سنتی است. مانتو خامه دوزی؛ مناسب فصل بهار است و ضخیم و کشی نیست. همینطور، این سبک مانتو به راحتی میتواند چروک شود.

مانتو خامه دوزی ترند سال 1402
مدل مانتو سنتی سال 1402

مانتوهای خامه دوزی در طرح و مدلهای متنوع مانند؛ مدل سنتی، مدل چین دار، آستین پفی، جلو باز، بلند دو تیکه و غیره میتواند استایل بانوان را بی نظیر کند.

مدل مانتو جدید خامه دوزی و گلدوزی سفید
مدل جدید مانتو جلو باز رنگ سفید 1402 یا 2023

در مورد انتخاب و خرید مانتو بهتر است بدانید که در انتخاب مدل مانتو سال 1402، باید حتما المان های مانند انواع فرم صورت، فرم بدن و انواع استایل مورد نظرتان را بدانید.

مدل جدید مانتو عید زنانه رنگ کرم
مدل مانتو عید 1402

مانتو آستین پفی و گشاد، یکی از سبک های محبوب مدل مانتو سال 1402 است

مدل جدید مانتو زنانه آستین پفی 1402
مدل مانتو عید 1402

مانتوهایی با آستین پفی و گشاد، یکی دیگر از ترندهای جذاب برای استایل خانم های شیک پوش است. مانتوی آستین پفی را میتوان در جنس ها و رنگ سال 1402 برای مثال مدل عروسکی و یا جلو‌باز بلند با آستین پف دار تهیه کرد.
مانتو آستین پفی و گشاد، به عنوان ترند مانتو سال 2023، تمرکز و تاکید بیشتری بر روی مدل آستین می‌کنند تا آن را به زیبایی به نمایش بگذارند.

مدل مانتو آستین طرحدار رنگ مشکی جدید
مدل مانتو آستین پفی زنانه رنگ مشکی 1402

مدل مانتو کتی، ترند سال 2023

مدل مانتو جدید دخترانه ست با شلوار پارچه ای 1402
مدل مانتو دخترانه بهار 1402

یکی از ترندهای مدل مانتو سال 1402، مانتو مدل کتی، در رنگهای شاد و بخصوص سفید میباشد. از طرفی، خانم های عزیز میتوانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند.
مانتو کتی امسال با یقه های زیبای انگلیسی، یفه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده می‌شود. برای آشنایی بیشتر، مطلب جدیدترین و شیکترین مدل مانتو کتی زنانه را در این زمینه بخوانید.

مدل مانتو کتی زنانه عید یاسی رنگ
مدل مانتو کتی زنانه ترند سال 1401

این مدل مانتو سال 2023 بیشتر از جنس مازراتی، کرپ و یا کتان هستند. امسال، مانتو کتی را با یک شلوار همرنگ خود و مدل گشاد یا بگ و همینطور شلوار مام فیت ست کنید تا استایل بی نظیری داشته باشید.

آموزش بیشتر: ۲۱ مورد از انواع استایل و مدل شلوار زنانه.

مدل مانتو بهاره زنانه جدید سفید رنگ ست با شلوار پارچه ای
مدل مانتو کتی و جلو باز عید 1401

مانتو مانتو آینه دوزی شده ترند عید 1402

برای نوروز 1402 علاوه بر مانتو خامه دوزی، مدل مانتو آینه دوزی بسیار ترند شده است. این مدل مانتو بصورت بلند و کوتاه و جلو باز عرضه شده است. جنس پارچه آن عموما لینن با آینه کاری های سنتی هست که تجلی بخش زیبایی و اصالت ایرانی است.

مدل مانتو آینه دوزی زنانه
مدل مانتو آینه دوزی و مجلسی زنانه

شما می‌توانید مدل مانتو آینه دوزی شده سرخابی را برای سال 1402 انتخاب کنید، همراه با کیف کوچک ترمه دوزی شده، به این صورت یک استایل شیک و خاص خواهید داشت. مانتو آینه دوزی سبز رنگ را با رنگ های هماهنگ با این سبک ست کنید.

مدل مانتو آینه دوزی جدید
شیکترین مدل مانتو آینه دوزی ترند عید

مدل مانتو ابروبادی با رنگ سال

مانتو ابروبادی چند سال است که ترند و بین بانوان محبوب است. اگر به دنبال مانتو ساده هستید که در فصل تابستان به راحتی از آن استفاده کنید، مانتو ابروبادی با رنگبندی پاستیلی بهترین انتخاب است. این مدل بصورت جلو باز و بصورت جلو بسته موجود است. مدل مانتو ابروبادی رنگ سال را با انواع مدل شلوار پارچه ای و کفش زنانه با پاشنه کوتاه ست کنید.

مدل مانتو ابروبادی جلو بسته و کوتاه
مدل جدید مانتو ابروبادی

مدل مانتو اسلامی برای عید 1402

مدل های مانتو مناسب برای بانوان محجبه که برای عید 1402 بسیار ترند شده است، بسیار متنوع است. مدل مانتو بلند و جلو دکمه دار از جنس پارچه آینه کاری، ژاکارد، سوزن دوزی با آستین بلند پفی با شلوار و کفش پاشنه بلند ست کنید. یکی دیگر از مدل مانتوهای اسلامی، مانتو بلند جلو باز است که از زیر آن یا پیراهن ساحلی بلند و یا شومیز و دامن می‌توانید ست کنید.

مدل مانتو اسلامی و بلند دو رنگ
جدیدترین مدل مانتو اسلامی برای عید

انواع مانتو وست، یکی از جذاب ترین مدل مانتو سال در ایران

مدل شیک مانتو زنانه چند لایه رنگ کرم
مدل مانتو وست دخترانه بهار

یکی از جذابترین مدلها و ترندهای سال 1402، مانتوهای وست همراه با شومیز مناسب و جذاب هستند. انواع مدل مانتو وست زنانه؛ معمولا بدون آستین است و به همین دلیل باید با یک شومیز آستین بلند و جذاب پوشیده شود.

مدل جدید مانتو وست دخترانه رنگ مشکی
مانتو بدون آستین وست دخترانه، مانتو سال 1402

مانتو و یا جلیقه های مدل وست در انواع طرح و رنگهای متنوع برای عید امسال وجود دارند. شما میتوانید یک دامن شلواری را با مانتو وست و شومیز سفید یا کرمی ست کنید.

مطالعه بیشتر: ۲۵ سبک از جدیدترین مدل دامن (Skirt)! شیکترین مدل دامن زنانه.

مدل مانتو وست دخترانه طرحدار رنگ کالباسی 2023
مانتو سال 1402 یا 2023

مانتو ژاکارد، ترند مدل مانتو سال 1402

مانتو جلوباز طرحدار زنانه عید 1402
مدل مانتو ژاکارد ترند سال 1402

برای نوروز سال 1402 مانتوها و کت تک از جنس ژاکارد در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. مانتو ژاکارد؛ از جنس نسبتا ضخیم و طرح دار میباشد. برای ست کردن این مدل از مانتو سال 2023، بانوان عزیز میتوانید یک مانتو طرحدار و جذاب ژاکارد با مدل کلوش و آستین پفی را با یک شلوار پارچه ای مشکی یا سفید رنگ مام فیت یا گشاد هماهنگ نمایید تا استایل فوق العاده جذابی داشته باشید.

مدل جدید مانتو ژاکارد زنانه رنگ آبی بهاره
مدل مانتو ژاکارد زنانه با رنگ سال

در مورد لباس های زنانه بخوانید: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

مانتو جلوباز بلند و شاین دار برای عید 1402

مدل جدید مانتو زنانه جلو باز رنگ بنفش یا رنگ سال
مدل مانتو جلو باز زنانه با رنگ سال 1402

در چند سال اخیر مانتوهای جلوباز کوتاه و خصوصا بلند بسیار مورد استقبال طرفدارن مد و فشن قرار گرفته است. در بهار امسال نیز دوباره مدل مانتوهای جلوباز بلند در رنگهای سال و مدلهای چین چین، آستین پفی، عروسکی، ژاکارد، مازراتی، کرپ و غیره استایل بانوان را تکمیل میکنند.

مدل مانتو بلند جلو باز زنانه رنگ سال
مدل مانتو جلو باز 1401

همچنین، مانتو جلوباز مدل شاین دار و براق در رنگ کرمی، نارنجی، بنفش، سفید و سبز یکی از محبوبترین مدهای عید سال جدید است.

مدل مانتو جلو باز زنانه رنگ آبی 1402
مدل مانتو جلو باز زنانه عید 1402

مانتو کرسپو، یکی از انواع مدل محبوب مانتو در نوروز 1402

در مطالب قبلی در مورد جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو کرسپو، آموزش های لازم را دادیم. این مدل مانتو را در سال 1402 با شلوار مام فیت و مام استایل ست میکنند. در انتخاب این مدل مانتو از رنگ سال غافل نشوید.

مانتو کرسپو رنگ سال 1402

بیشتر بدانید: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست؟ چگونه ست جذابی با این شلوارها داشته باشیم؟.

مانتو جلوباز کوتاه برای عید

علاوه بر مانتوهای جلوباز بلند، مدلها و طرحهای کوتاه آنها نیز در میان بانوان خوش استایل، برای عید 1402 به وفور دیده خواهد شد. شما میتوانید یک مانتو جلوباز کوتاه سرخابی و یا یاسی را با یک شلوار پارچه ای سفید مام فیت و یا مدل گشاد همراه با شال سفید رنگ ست کنید.

مانتو طرحدار جلو باز کوتاه دخترانه
مدل مانتو جلو باز کوتاه دخترانه ترند سال 1401

مطالعه بیشتر: روسری مینی اسکارف یا بی بی اسکارف چیست؟ جدیدترین و شیکترین مدل های مینی روسری.

مانتو عروسکی، ترند مدل مانتو سال 2023

مدل مانتو دخترانه جلو بسته راه راه
مانتو عروسکی دخترانه

عید سال 1402، مانتو دخترانه مدل عروسکی در رنگهای با نشاط و شاد مانند قرمز، سرخابی، سبز، بنفش و یا کرمی با آستین پفی و مدلهای زیبا ترند میباشد. برای مثال، یک مانتو دخترانه عروسکی از جنس مازراتی را بیشتر با شلوار جین مام استایل و یا مام فیت میپوشند و ست میکنند.

مدل مانتو عروسکی و دخترانه رنگ یاسی
مانتو دخترانه با رنگ سال

مطالعه بیشتر: هودی چیست؟ فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ انواع مدل هودی را بشناسید.

مانتو چین دار عید 1402

مدل مانتو چین دار زنانه جدید رنگ سفید
مانتو چین دار دخترانه 1402

یکی از ترندهای مدل مانتو سال جذاب برای سال جدید، مدل مانتوهای چین دار در جنس الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون و با رنگهای شاد و جذاب قرمز، آبی، زرد، سبز، نارنجی و سفید هستند. برای ست کردن مانتو سال مدل چین دار؛ این مانتوهای جذاب را با یک شلوار جین مام استایل و یا مام فیت بپوشید تا خوش پوش تر به نظر برسید.

مدل جدید و شیک مانتو زنانه چین دار و گلدار
مانتو چین دار زنانه مدل عید 1402

بیشتر بدانید: تاثیر مد و استایل در شخصیت و اعتماد به نفس چیست!؟ آیا مد در روحیه شما تاثیر مثبت دارد؟!.

ترفند های ست کردن مانتو رنگ سال 2023

مدل مانتو عید ژاکارد زنانه رنگ آبی
ست مانتو و شلوار کتان
  • خانم ها میتوانند برای سال نو 1401، یک مانتو مدل کتی و یا ژاکارد جلوباز زرد رنگ را با انواع مدل شال و روسری بنفش طرحدار و یا ساده تک رنگ بپوشند.
  • شما میتوانید، یک مانتو چین دار نارنجی از الیاف طبیعی را با یک شال زرد رنگ در کنار هم استفاده نمایید.
مدل مانتو جدید زنانه جلوباز طرحدار رنگ صورتی
ست کردن مانتو با شلوار با ترندهای 2022
  • خانم های خوش استایل ایرانی، میتوانند برای داشتن یک استایل شیک و ترندی، مانتو بنفش رنگ طرحدار را با یک شلوار جین مدل بگ و یا مام استایل بپوشند تا استایلی جذاب و شیک داشته باشند. همچنین رنگ بنفش به خوبی در کنار قرمز هماهنگ میشود. (برای آموزش انواع روش های ست کردن لباس با رنگ بنفش به این مقاله مراجعه کنید.)
مدل مانتو شیک و خامه دوزی سنتی رنگ سفید
ست مانتو عید با شیک ترین اکسسوری 1401
  • خانم ها میتوانند یک مانتو کتی آبی رنگ را با یک شومیز جذاب نارنجی هماهنگ کنند. همچنین یک کیف نارنجی رنگ در کنار این ست عالی میشود.
  • برای سال 1402، ست کامل و سرتاپای جین، برای مثال مانتو و شلوار لی به همراه یک شومیز سفید رنگ، برای خانم هایی که علاقه زیادی به این سبک لباسها دارند، از سوی استایلیست ها و طراحان مد پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بدانید: با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ.

مدل مانتو سال 1402 چیست؟

در سال جدید، مدل مانتو سال 1402شامل مدل های مانند مانتو سنتی، خامه دوزی، مانتو کتی و ژاکارد است که مدل های آن را در این مقاله از مجله Vaghtemod.ir مشاهده میکنید.

مانتو شب عید کدام است؟

در سال جدید، مانتو عید سال 1402 از مدل های متنوعی تولید شده است. مانتو عید امسال، به تعداد کمی، محدود نشده و 15 مدل مانتو ترند عید سال جدید است.

مانتو رنگ سال چیست؟

یکی از ویژگی های مانتو عید، استفاده از رنگ سال در آن است که نشانه ای از همبستگی بین مردم و در عین حال نشانه ای از زیبایی است. مانتو رنگ سال شامل رنگ های بنفش، پاستیلی، زرد و مشکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *