خط چشم گرافیکی چیست؟ آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی و شیکترین مدل های آن

آیا راز زیبایی با استفاده از خط چشم گرافیکی را میدانید؟! از زمان کرونا تا به امروز به دلیل استفاده از ماسک، آرایش کامل با پوششی طبیعی و سبک‎تر جایگزین شد. از آن زمان حتی مد و ترند شده است که از کرم پودر استفاده نکنید، زیرا بیشتر صورت به وسیله ماسک پنهان میشود، بنابراین فقط چشم ها را تا حد ممکن برجسته نمایید.
در میان ترندهای آرایش چشم، آن چیزی که بیشتر در فضای مجازی و در تمام شبکه های اجتماعی و کت واک ها دیده میشود، خط چشم های گرافیکی یا دوتایی است. تنها با کمی تمرین، میتوانید خط چشم گرافیکی زیبایی برای چشم های خود بسازید که دوستان و خانواده خود را تحت تاثیر قرار دهد. در این سری از مطالب آموزش آرایش و زیبایی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir)، به شما آموزش میدهیم که چگونه به یک خط چشم گرافیکی دست پیدا کنید.

مدل خط چشم گرافیکی رنگی جدید
شیکترین مدل خط چشم گرافیکی

برای آشنایی با تمام تکنیک ها، آموزش ها و روشهای حرفه ای و مخفی آرایش، این سری از مطالب مجله وقت مد را دنبال کنید.

مدل خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی جدید
مدل خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی

در مورد زیبایی چشم بیشتر بدانید: ترفندهای آرایش چشم ریز! با سایه، خط چشم، هایلایتر، ریمیل مناسب میکاپ چشم ریز آشنا شوید(همراه با ویدیو).

خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی چیست؟

خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی؛ چیزی نیست جز انجام آرایش چشم که در آن، خط چشم نقش اصلی را دارد، اما به جای انجام آن به روش سنتی و ساده، خلاقیت با آن همراه می باشد.

مدل خط چشم گرافیکی ساده مشکی
در خط چشم گرافیکی بجای انجام خط چشم ساده خلاقیت به خرج داده می‌شود.

این مد و ترند با یک خط چشم مشکی کلاسیک شروع شد، اما از نوک بیرونی آن، خط دیگری ایجاد کرد که کل پلک بالای چشمها را تزئین میکند. با این حال، این تکنیک از رنگ‎های دیگری به غیر از مشکی بهره می‌گیرد که می‌تواند یک اثر هنری باشد.

مدل خط چشم گرافیکی همراه با سایه
خط چشم گرافیکی چیست؟

مطالعه بیشتر در مورد زیبای چشم: انواع فرم و مدل چشم؛ راهنمای کامل نحوه تشخیص و آموزش ویژگی های منحصر به فرد تمام انواع فرم چشم.

انواع خط چشم گرافیکی یا دوتایی

خط چشم دوتایی در دو نوع مینیمالیستی و مدل گربه ای وجود دارد که در پایین به هر یک از آنها اشاره می‌کنیم.

خط چشم گرافیکی مینیمالیستی، از محبوبترین انواع خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی مینیمالیستی؛ مانند آرایش روز، عالی به نظر می‎رسد، زیرا یک آرایش ظریف می‌باشد که به سختی در تاریکی دیده می‌شود. نکته جالب در مورد این نوع آرایش این است که شما با خطوطی که از فرم چشم شما پیروی می‌کنند، بازی می‌کنید.

مدل خط چشم گرافیکی ساده
خط چشم گرافیکی مینیمالیستی، یک آرایش ظریف و ساده است.

بیشتر بدانید: انتخاب سایه چشم مناسب بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم!.

تنها شرط خط چشم مینیمالیستی دوتایی؛ این است که خطوط زیادی را نکشید و همیشه به نفع فرم چشم خود به هنگام این نوع آرایش کار کنید! به عنوان یک ترفند جالب، یکی از خطوط را از گوشه چشم خود بیرون بیاورید تا با این خط چشم گرافیکی، چشمان شما بزرگتر به نظر برسد.

مدل خط چشم گرافیکی سفید
در خط چشم مینیمالیستی دوتایی، مهم است که خطوط زیادی نکشید.

در این زمینه بخوانید : چگونه بدون آرایش، چشمانی درشت و جذاب داشته باشیم؟ (آموزش ترفندهای ویژه برای داشتن چشم درشت تر بدون میکاپ).

خط چشم دوتایی گربه ای

می‌دانیم که انجام خط چشم گرافیکی، برای اولین بار کمی دشوار و حتی ترسناک است. به همین دلیل بهترین راه برای شروع تمرین این است که آرایش چشم گربه ای معمول خود را کمی تغییر دهید. برای مثال می‌توانید یک گوشه دوتایی بسیار ظریف چشم را امتحان کنید.

مدل خط چشم گرافیکی رنگی
خط چشم گرافیکی گربه ای

در مورد زیبای چشم بیشتر بدانید: انواع مدل کشیدن خط چشم با توجه به فرم چشم ها! با شیکترین مدل خط چشم آشنا شوید.

مراحل کشیدن خط چشم گرافیکی

تنها چیزی که برای کشیدن خط چشم گرافیکی، احتیاج دارید یک خط چشم مایع مشکی و همینطور رنگی (رنگ‎هایی مانند طلایی، برنزی یا نقره ای) است که به شما امکان کشیدن یک خط چشم دقیق را می‌دهد.

مراحل و آموزش تصویری کشیدن خط چشم گرافیکی رنگی
آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی

مطالعه بیشتر: انواع مدل خط چشم، با شیکترین و جدیدترین مدل کشیدن خط چشم 2023 آشنا شوید.

آموزش مراحل کشیدن خط چشم دوتایی

مرحله اول مراحل کشیدن خط چشم گرافیکی: در ابتدا، یک خط چشم مایع با نوک محکم اما ظریف تهیه کنید. با کشیدن یک خط از وسط چشم، به سمت گوشه بیرونی چشم شروع نمایید، سپس به پهلو نگاه کنید و یک خط نازک روی گوشه داخلی چشم بکشید.
مرحله دوم مراحل کشیدن خط چشم گرافیکی: برای رسیدن به هدف اصلی، مستقیماً به آینه نگاه کنید و نقطه کوچکی را در جایی که می‌خواهید خط چشم به پایان برسد قرار دهید. آن را با توجه به جایی که خط مژه پایین به پایان می‌رسد و به خط مژه بالایی می‌رسد اندازه گیری کنید و این زاویه را گسترش دهید. همچنین نقطه ای را در جایی که می‌خواهید خط چشم شما به حدقه چشم ختم شود، قرار دهید.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گرافیکی سفید یا خط چشم دوتایی
مراحل کشیدن خط چشم دوتایی یا خط چشم گرافیکی

مرحله سوم: خطی که نقطه ها را به هم متصل می‌کند، بکشید و در گوشه بیرونی آن را کمی ضخیم‌تر کنید.
مرحله چهارم: یک خط چشم رنگی (مانند آبی) انتخاب کنید و خط دیگری در کنار آن بکشید تا یک نوار دو رنگ ایجاد شود. فراموش نکنید که با ریمل روی مژه های خود کار را به اتمام برسانید.

مطالعه بیشتر در مورد زیبایی و مدل چشم: ترفندهای آرایش چشم درشت و برجسته! با تکنیک های خاص میکاپ چشم درشت آشنا هستید؟!.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گرافیکی ساده
آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی

مطالعه بیشتر در مورد زیبایی چشم: پرطرفدار ترین انواع مدل سایه چشم! شیکترین مدل سایه چشم را بشناسید.

نکات مهم برای کشیدن خط چشم دوتایی

  • مانند هر آرایش چشم، بهتر است با استفاده از یک خط چشم با فرمت قلم شروع کنید، زیرا این خط چشم دقت بیشتری در هنگام کشیدن ایجاد می‌کند و راحت‌تر روی چشم می‌چرخد.
  • برای داشتن یک خط چشم رنگی، ترفندهای خانگی و حتی محصولات زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هر سایه ای را که دارید به خط چشمی با آن رنگ تبدیل کنید. با این حال، برای اینکه مطمئن شوید با محصولی کار می‌کنید که برای این کار ساخته شده، بهتر است یک خط چشم به رنگ دلخواه بخرید.
  • شما می‌توانید از خط چشم‎های مایع، ژلی، سرمه یا مدادی و حتی سایه چشم؛ برای کشیدن خط چشم گرافیکی استفاده کنید. نکته مهم این است که خلاق باشید.
  • به لطف برس یکپارچه، می‎توانید با خط چشم مایع نیز بسیار دقیق کار کنید. با این حال، برای استفاده از آنها نیاز به تمرین دارید و مدل خط چشم گرافیکی نیز زمان نسبتاً زیادی برای خشک شدن نیاز دارد.
  • خط چشم‌های ژلی برای افراد مبتدی عالی هستند، زیرا استفاده از آنها آسان است. رنگ آن به سرعت خشک می‌شود و همچنین ماندگاری بالایی دارد.
مدل خط چشم گرافیکی رنگی با سایه
نکات طلایی برای کشیدن خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی چیست؟

خط چشم گرافیکی یا خط چشم دوتایی؛ چیزی نیست جز انجام آرایش چشم که در آن، خط چشم نقش اصلی را دارد، اما به جای انجام آن به روش سنتی و ساده، خلاقیت با آن همراه می باشد.

نکات مهم برای کشیدن خط چشم دوتایی

مانند هر آرایش چشم، بهتر است با استفاده از یک خط چشم با فرمت قلم شروع کنید، زیرا این خط چشم دقت بیشتری در هنگام کشیدن ایجاد می‌کند و راحت‌تر روی چشم می‌چرخد.
برای داشتن یک خط چشم رنگی، ترفندهای خانگی و حتی محصولات زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هر سایه ای را که دارید به خط چشمی با آن رنگ تبدیل کنید. با این حال، برای اینکه مطمئن شوید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *