شلوار مناسب پاهای چاق ! کدام مدل شلوار برای پای چاق، مناسب است

افرادی زیادی پاهای چاقی دارند که ممکن است برایشان عذاب آور باشد چرا که نمیدانند از چه لباس و شلواری در استایل خود، استفاده کنند. اگر شما هم ران های چاقی دارید، حتما برایتان سوال شده است که شلوار مناسب پاهای چاق چیست؟ چه مدل شلوار و لباسی برای کسانی که پای چاق و ران های چاقی دارند، مناسب است؟
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل مجله وقت مد، به شما انواع شلوار مناسب پاهای چاق را معرفی کرده و راهنمای انتخاب بهترین مدل های لباس برای کسانی که پای چاقی دارند، معرفی خواهیم کرد.

کدام مدل شلوار برای کسانی که پای چاقی دارند، مناسب است؟

کسانی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند، با استفاده از تکینک هایی مانند انتخاب رنگ و مدل مناسب در استایل زنانه و مردانه خود، به راحتی میتواند، استایل زیبایی داشته باشند که وزن آنها را متناسب نشان می‌دهد. پس تا انتهای این مطلب از مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) همراه باشید و تا این تکنیک های ویژه استفاده از لباس زنانه و لباس مردانه را آموزش ببیند.

اگر پای چاقی دارید، شلوار تیره بپوشید

کسانی که از پاهای چاقی برخوردار هستند، از پوشیدن شلوار های با رنگ روشن، خوددرای کنند. رنگ روشن شلوار، فرم بدن شما را چاق تر نشان خواهد داد. برای آشنایی با انواع فرم بدن، اینجا کلیک کنید. اگر پاهای چاقی دارید، از انواع مدل شلوار زنانه با رنگ های تیره و رنگ های گرم استفاده کنید.

شلوار های با رنگ تیره، اضافه وزن شما را در خود، پنهان کرده و شما را خوش استایل تر خواهد کرد. برای این کار میتوانید از انواع شلوار سند بادی، انواع مدل شلوار نیم بگ، شلوار کارگو یا شلوار شش و یا جدیدترین مدل شلوار بگ تیره رنگ، استفاده کنید.

اگر پای چاقی دارید، شلوار تیره بپوشید
اگر پای چاقی دارید، شلوار تیره بپوشید

مطالعه بیشتر در مورد استایل افراد چاق: بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق.

شلوار های براق، پای شما را چاق تر نشان خواهند داد

اگر پاهای چاقی دارید، از پوشیدن شلوار های براق و ضخیم، خودداری کنید. شلوار های با جنس انواع چرم و یا انواع پارچه ساتن براق و یا شلوار های ضخیم، پای شما را چاق تر نشان میدهد. سعی کنید از انواع شلوار جاگر و یا مدل های که از انواع پارچه نازک تر تولید شده اند، بپوشید.

شلوار های با جنس پارچه نازک، به دلیل حالت بصری که دارد، شما را خوش اندام تر و لاغر تر نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: 20 سبک از جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه!.

اگر پای چاقی دارید، برای لاغر دیده شدن از شلوار راه راه استفاده کنید

یکی دیگر از تکنیک های که در شلوار مناسب پاهای چاق باید مورد توجه داشته باشید، این است که از شلوار های با مدل و طرح راه راه عمودی استفاده کنید. همانطور که در مطالب با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم!؟ و چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟ نیز توضیح دادیم، لباس های با طرح راه راه عمودی، باعث لاغرتر نشان دادن شما می‌شود. در واقع بدون استفاده از راه های لاغری مانند بوتاکس معده، با این تکنیک های مد و استایل و استفاده از انواع مدل شلوار زنانه مناسب، شما لاغر تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

ار پوشیدن شلوار های با طرح های درشت، خودداری کنید. چون شما را چاق تر نشان می‌دهد.

اگر پای چاقی دارید، برای لاغر دیده شدن از شلوار راه راه استفاده کنید
اگر پای چاقی دارید، برای لاغر دیده شدن از شلوار راه راه استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: استایل و لباس مناسب مردان چاق چیست؟ نکات مهم در تیپ آقایان چاق.

شلوار مام استایل پارچه ای بپوشید

همانطور که استایلیست ها پیشنهاد می‌کنند، برای لاغر تر نشان دادن پاهای چاق، از شلوار مام استایل در مد و استایل خود استفاده کنید. مطالبی مانند تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست و شلوار مام استایل مردانه را با چه لباسی ست کنیم به شما کمک خواهد کرد.

فراموش نکنید که در تکنیک شلوار مناسب پاهای چاق، نباید از شلوار بوت کات، شلوار واید لگ (wide leg pants) و شلوار دمپا گشاد در استایل خود، استفاده کنید.

شلوار مام استایل پارچه ای بپوشید
اگر پاهای چاقی دارید بهتر است شلوار مام استایل پارچه ای بپوشید

مطالعه بیشتر: با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم!؟ لباسهای مناسب برای چاق تر به نظر رسیدن چیست؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *