پرطرفدار ترین انواع مدل سایه چشم ! شیکترین مدل سایه چشم را بشناسید

آیا از آرایش چشم‌های تکراری خسته شده اید؟ با پرطرفدار ترین و محبوبترین انواع مدل سایه چشم آشنا هستید؟! انواع زیادی از آرایش و مدل سایه چشم وجود دارد که قطعا شما را جذاب تر نشان می‏دهند. آیا به دنبال آرایشی برای درشت‌تر کردن چشمان خود هستید؟ سایه چشم، می‌تواند چشم ما را برجسته و زیباتر کند.
شما می‌توانید چشم‎های خود را با سایه های مات، در رنگ‌های روشن یا خنثی مزین کنید. قوانینی برای دستیابی به هماهنگی رنگ‎ها و انواع مدل سایه های چشم وجود دارد، اما خلاقیت شما در ترکیب آنها محدودیت ندارد. حال شما را با شیکترین انواع مدل سایه چشم آشنا می‌کنیم.

مدل سایه چشم ساده و شیک دخترانه
شیکترین مدل سایه چشم

در این بخش از مجله آموزشی آرایشی وقت مد (Vaghtemod.ir)، می‌خواهیم شیک‌ترین انواع مدل سایه چشم و انواع پالت سایه ها و نکات مهم برای استفاده از سایه چشم را در اینجا به شما آموزش دهیم.

برای مشاهده تمام روشهای حرفه ای برای تکنیک زیبایی و آرایش زنانه این سری از مطالب وقت مد را دنبال بفرمایید.

انواع مدل سایه چشم

در مطالب قبلی در مورد انتخاب سایه چشم مناسب بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم! به صورت کامل توضیح دادیم. اولین نکته برای انتخاب انواع مدل سایه چشم؛ این است که رنگ‎های سال را بشناسید و دوم اینکه بدانید چگونه آنها را اعمال کنید. همچنین، باید با انواع سایه چشم که در حال حاضر وجود دارند، آشنا شوید تا مناسب با سلیقه و ویژگیهای خود از هر یک از آنها بهره بگیرید.

مدل سایه چشم شاین دخترانه
پرطرفدارترین مدل سایه چشم

مطالعه بیشتر: ترفندهای آرایش چشم ریز! با سایه، خط چشم، هایلایتر، ریمیل مناسب میکاپ چشم ریز آشنا شوید(همراه با ویدیو).

مدل سایه چشم اسموکی یا دودی، یکی از انواع شیکترین مدل سایه چشم

سایه چشم اسموکی یا دودی؛ سبکی کلاسیک با رنگ‎های مشکی و خاکستری برای آرایش شب انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید از آرایش دودی در یک جشن یا مهمانی روز استفاده نمایید از رنگ‎های روشن و خنثی نیز در کنار رنگ‌‎های تیره بهره بگیرید تا میکاپ جذاب تری داشته باشید. در مورد سایه اسموکی و دودی در مجله وقت مد به صورت کامل آموزش داده ایم.

مدل سایه چشم اسموکی یا دودی
مدل سایه چشم اسموکی یا دودی سبکی کلاسیک دارد.

بیشتر بدانید: ۱۵ مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ (Makeup) در دنیا.

مدل سایه چشم گربه ای؛ از جمله پرطرفدارترین انواع مدل سایه چشم

مدل سایه چشم‌ گربه‌ای با سبک کلاسیک، هیچ‎گاه از مد نمی افتد و معمولا با یک خط چشم به شکل گربه ای مشخص می‌شود که خط مژه بالایی را دنبال کرده و آن را در گوشه ای صعودی به پایان می‌رساند. در نهایت باید از سایه چشم گربه ای در رنگ‎های روشن و یا تیره همراه با خط چشم گرافیکی استفاده کنید.

مدل سایه چشم گربه ای
مدل سایه چشم گربه ای همیشه ترند است.

مطالعه بیشتر: پچ زیر چشم یا ماسک دور چشم چیست؟ با نحوه استفاده و فواید پچ زیر چشم آشنا شوید.

سایه چشم طبیعی، ترندترین سبک از انواع سایه چشم سال

اگر هدف شما داشتن یک آرایش ساده و طبیعی است که زیاد مشخص نباشد، سایه چشم طبیعی برای شما مناسب می‌باشد. بنابراین باید از رنگ‎هایی استفاده کنید که به رنگ پوست شما نزدیک باشد تا رنگی طبیعی و لایت به صورت شما ببخشد. بدین ترتیب می‏توانید زیبایی طبیعی چهره خود را حفظ کنید. از مدل سایه چشم طبیعی در میکاپ های لایت و اروپایی بیشتر استفاده میشود. وقتی سایه چشم طبیعی برای آرایش خود انتخاب می‌کنید، از تینت لب برای رنگ دادن به لب و گونه خود استفاده کنید تا یک میکاپ اروپایی داشته باشید.

مدل سایه چشم طبیعی و ساده
سایه چشم ساده برای میکاپ های به سبک اروپایی پرکاربرد است.

سایه چشم رنگی، مدل محبوب سایه چشم برای فصل بهار و تابستان است

سایه های رنگارنگ، یکی دیگر از انواع آرایش چشم است که به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان نیز بسیار عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید هر طور که دوست دارید سایه‌های مختلف رنگی را با هم مخلوط کنید و همیشه رنگ‌های روشن‌تر را به ناحیه اشک اعمال نمایید. در مطالب قبلی سبک آرایش پاییزی را آموزش داده ایم.

مدل سایه چشم دو رنگ و مجلسی
مدل سایه چشم رنگی

بیشتر بدانید: انواع مدل کشیدن خط چشم با توجه به فرم چشم ها! با شیکترین مدل خط چشم آشنا شوید.

سایه چشم براق یا شاین دار مناسب عروسی

سایه چشم براق یا شاین دار برای مراسم عروسی در شب، برای چشم های ریز و درشت، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. سایه های شاین دار، در همه رنگ‎های تیره و روشن قابل استفاده هستند که معمولا متناسب با رنگ پوست و لباس شما انتخاب می‎شوند. عموما این سایه چشم را برای مدل های آرایش غلیظ و تند انتخاب می‌کنند.

مدل سایه چشم براق یا شاین دار عروس
سایه چشم شاین دار مناسب مجالس عروسی و مهمانی است.

بیشتر بدانید: ترفندهای آرایش چشم ریز! با سایه، خط چشم، هایلایتر، ریمیل مناسب میکاپ چشم ریز آشنا شوید(همراه با ویدیو).

سایه چشم دو رنگ گرادیان، از جمله مدل های محبوب سایه چشم در سال

سایه چشم دو رنگ گرادیان نه تنها در رنگ‌های مختلف موجود است، بلکه به راحتی قابل استفاده است. برای استفاده از انواع سایه چشم‎های گرادیان؛ می‎توانید از رنگ‎های طبیعی یا هایلایت استفاده کنید و آنها را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید. برای جلوه بیشتر این مدل سایه حتما لب ها را با آرایش برجسته کنید.

مدل سایه چشم دو رنگ گرادیان
سایه چشم دو رنگ در پلک داخلی رنگ های روشن با پلک خارجی در رنگ های تیره

توجه داشته باشید که سایه دو رنگ را با توجه به شکل و فاصله بین هر چشم انتخاب و اعمال کنید. بیشتر سایه‌ها با رنگ‌های روشن‌تر روی پلک داخلی اعمال شده و با رنگ‌های تیره‌تر در پلک خارجی پایان می‌یابند.

بیشتر بدانید: انواع مدل خط چشم، با شیکترین و جدیدترین مدل کشیدن خط چشم آشنا شوید.

مدل سایه چشم خطی یا کات کریس

سایه چشم کات کریس یا خطی، حداقل شامل استفاده از سه سایه مختلف است و یک راه عالی برای کانتور کردن چشم می‏باشد. همچنین این مدل سایه چشم، یک راه جذاب و سرگرم کننده برای اضافه کردن رنگ‎ها به آرایش خود و ایجاد زرق و برق است.

مدل سایه چشم عروس
شیکترین مدل سایه چشم خطی

بیشتر بدانید: آرایش انواع مدل لب و اصول طلایی میکاپ و آرایش لب که نمیدانید!.

انواع سایه چشم! شیکترین سایه چشم کدام است؟!

به طور کلی، سه نوع سایه چشم مختلف (پودری، کرمی، مایع) در بازار وجود دارد که با توجه به کاربرد و مدل سایه چشم خود می‏توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. در ادامه درباره هریک از آنها توضیح می‌دهیم. دقت داشته باشید که برای انتخاب انواع سایه چشم، باید حتما انواع فرم و مدل چشم خود را، در نظر داشته باشید.

زیباتر شوید: جلوگیری از خراب شدن آرایش در روزهای گرم! روش ماندگاری آرایش در روز های تابستان(با ویدیو).

سایه چشم پودری، رایجترین سبک از انواع سایه چشم

رایج‌ترین سایه چشم، نوع پودری آن است. بهترین گزینه برای مبتدیان استفاده از سایه چشم پودری می‏باشد، زیرا استفاده از آن ساده است و به راحتی میتوانید چشم های زیبا، درشت و جذاب تر داشته باشید. سایه پودری را با انواع رژ‌لب ست کنید.

مدل سایه چشم پودری با رنگبندی متنوع
سایه چشم پودری مناسب برای مبتدیان

بیشتر بدانید: چگونه بدون آرایش، چشمانی درشت و جذاب داشته باشیم؟ (آموزش ترفندهای ویژه برای داشتن چشم درشت تر بدون میکاپ).

انواع مختلف سایه چشم پودری شامل این موارد است:

  • سایه چشم مات: سایه مات یک انتخاب ایده آل برای استفاده روزمره است.
  • سایه چشم براق: سایه چشم براق برای ایجاد ظاهری جذاب و مجلسی، استفاده می‌شود.
  • سایه چشم مخملی و نرم: سایه چشم مخملی و نرم نیز ظاهری دوست داشتنی به چشمان ما می‏دهد.

زیباتر شوید: آموزش ترفندهای آرایش پلک افتاده همراه با عکس.

سایه چشم کرمی یکی از انواع سایه چشم محبوب

برخی از خانم‌ها، سایه چشم کرمی را ترجیح می‌دهند، زیرا پوششی عالی در بالای چشمان شما ایجاد می‌کند. البته این نوع سایه ها تمایل به ایجاد چین و چروک در بالای چشم‎ها دارند. اگر از طرفداران سایه چشم کرمی هستید به شما توصیه می‌کنیم در هوای گرم از استفاده از سایه چشم کرمی خودداری کنید.

سایه چشم کرمی و پودری جدید
سایه چشم کرمی پوشش کاملی را در بالای چشم ایجاد می‌کند.

این محصولات ضد آب نیستند و به همین دلیل به سادگی آب می‎شوند. اما بهترین بخش سایه چشم کرم، ترکیب پذیری آنها است. شما می‌توانید به سادگی دو یا چند رنگ را ترکیب کنید تا ظاهری عالی شود.

انواع مدل سایه چشم

مدل آرایش چشم غلیظ با سایه براق و طلایی

در مطالب قبلی در مورد انتخاب سایه چشم مناسب بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم! به صورت کامل توضیح دادیم. اولین نکته برای انتخاب انواع مدل سایه چشم؛ این است که رنگ‎های سال را بشناسید و دوم اینکه بدانید چگونه آنها را اعمال کنید. همچنین، باید با انواع سایه چشم که در حال حاضر وجود دارند، آشنا شوید تا مناسب با سلیقه و ویژگیهای خود از هر یک از آنها بهره بگیرید.

مدل سایه چشم خطی یا کات کریس

مدل سایه چشم دودی یا اسموکی

سایه چشم کات کریس یا خطی، حداقل شامل استفاده از سه سایه مختلف است و یک راه عالی برای کانتور کردن چشم می‏باشد. همچنین این مدل سایه چشم، یک راه جذاب و سرگرم کننده برای اضافه کردن رنگ‎ها به آرایش خود و ایجاد زرق و برق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *