ناخن اسکووال چیست؟ با فرم ناخن اسکووالی آشنا شوید

زیبایی ناخن در زیبایی بانوان نقش مهمی دارد. شما می‌توانید ناخن هایتان را به حالت های متفاوت شکل و فرم دهید و با روش های زیبایی ناخن که پیشتر در مجله آرایشی و زیبایی وقت مد آموزش دادیم، آنها را زیباتر کنید. اما آیا با ناخن اسکووال(squoval nail) آشنا هستید؟ ایا فرم و شکل ناخن اسکوولی برای دستان شما مناسب است؟
در این بخش از سری مطالب آموزشی زیبایی و سلامت ناخن، همه اطلاعات لازم درباره ناخن اسکووال را برای شما بازگو خواهیم کرد.

مدل ناخن اسکوالی
مدل ناخن اسکوالی

ناخن اسکووال چیست؟

همانطور که قبلا در مطلب آموزش انتخاب بهترین شکل ناخن برای دستان شما!؟ کدام فرم ناخن به دست شما می خورد؟! توضیح دادیم، ناخن اسکووال؛ یکی از انواع شکل و فرم ناخن است که به صورت کشیده بوده و به انگشتان شما فرم زیبا و کشیده ای خواهد داد. ناخن اسکووال، برای کسانی که انگشتان کشیده و یا کوتاهی دارند، مناسب است.

فرم ناخن اسکوالی
فرم ناخن اسکوالی، ترند انواع فرم ناخن در دنیا

اما چرا خانم ها این فرم ناخن را انتخاب می‌کنند!. این فرم از ناخن، یکی از زیباترین و ترند ترین انواع مدل ناخن در سال 2023 است.

ناخن اسکووال؛ یکی از انواع شکل و فرم ناخن است که به صورت کشیده بوده و به انگشتان شما فرم زیبای و کشیده ای خواهد داد
ناخن اسکووال؛ یکی از انواع شکل و فرم ناخن است که به صورت کشیده بوده و به انگشتان شما فرم زیبای و کشیده ای خواهد داد.

ویژگی ناخن اسکووال چیست؟

مهمترین ویژگی ناخن اسکووال که انتخاب آن را برای شما راحت تر خواهد کرد، ایجاد بستری مناسب برای انجام روش های زیبایی و شیکترین طراحی ناخن سال است. شما به راحتی می‌توانید انوع متدهای زیبایی ناخن مانند، ژلیش ناخن (Gelish)، لنز ناخن، آمبره ناخن، داستر ناخن را بر روی فرم ناخن اسکووال طراحی کنید.

ویژگی ناخن اسکووال، بستر مناسب برای طراحی ناخن است.
ویژگی ناخن اسکووال، بستر مناسب برای طراحی ناخن است.

نگهداری و مراقبت ار ناخن اسکووال

برای داشتن ناخن اسکووال، بهتر است با انواع روش تقویت ناخن، لمینت ناخن یا کاور ناخن آشنا باشید که تمام این موارد را در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، آموزش خواهید دید. چرا که ناخن اسکووال، نسبت به سایر انواع فرم ناخن، نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی دارد که باید حتما به آن توجه کرد.

احتمال شکستگی و پارگی ناخن در فرم اسکووالی با توجه به اندازه بلند آن، زیاد است
احتمال شکستگی و پارگی ناخن در فرم اسکووالی با توجه به اندازه بلند آن، زیاد است

احتمال شکستگی و پارگی ناخن در فرم اسکووالی با توجه به اندازه بلند آن، زیاد است. برای همین نیاز به مراقبت ویژه ای دارد.

آیا ناخن اسکووال به دستان شما می آید؟

برای جواب این سوال شما باید ابتدا کوتیکول ناخن، انواع رنگ پوست، انواع فرم بدن خود را برسی کنید. اگر کوتیکول ناخن کشیده و بیضی شکلی دارید، فرم ناخن اسکووالی به دستان شما خواهد آمد. این فرم از ناخن، به دستان شما فرم کشیده و زیبایی خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب ناخن اسکووالی، مطالب آموزش قبلی را مشاهده و سپس اقدام به انتخاب کنید.

فرم و مدل ناخن اسکووالی
فرم و مدل ناخن اسکووالی

روش زیبایی ناخن اسکووال

با توجه به اندازه مناسب در ناخن اسکووال، شما میتوانید از انواع طرح ها در زیباتر کردن ناخن هایتان بهره بگیرید. ترکیب رنگ های سرد و رنگ گرم ناخن های شما را زیباتر می‌کند. همچنین می‌توانید با انتخاب رنگ سال و ست کردن آن با مد و استایل زنانه خود، جذابیت و زیبایی بیشتری را برای خود رقم بزنید.

ناخن اسکووالی، یکی از زیباترین انواع فرم ناخن است.
ناخن اسکووالی، یکی از زیباترین انواع فرم ناخن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *