جدیدترین انواع مدل شلوار نیم بگ! راهنمای انتخاب، خرید و آموزش ست کردن

یکی از جذاب ترین انواع مدل شلوار که در زیبایی و استایل شما نقش زیادی دارد، شلوار نیم بگ است. آیا میدانید شلوار نیم بگ چیست و با چه لباسی باید آن را ست کنید؟ انواع مدل شلوار نیم بگ را می‌شناسید و تکنیک های مهم در انتخاب و خرید آن را می‌دانید؟
در این بخش از سری مطالب آموزشی مد و استایل، از مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) تمام انواع مدل شلوار نیم بگ را به شما معرفی کرده و راز های ست کردن آن را آموزش می‌دهیم.

شلوار نیم بگ، استایل شما را زیباتر می کند.
شلوار نیم بگ، استایل شما را زیباتر می کند.

شلوار نیم بگ چیست؟

شلوار نیم بگ، یکی از انواع مدل شلوار بگ است که همانند مدل شلوار راسته، راحت و آزاد بوده و از شلوار تمام بگ، تنگ تر است. شلوار نیم بگ در قسمت کمر، به صورت فیت بوده و در قسمت پایین کمر تا مچ پا، به صورت الگو آزاد و راسته بر تن مینشیند. این مدل شلوار زیبا به دلیل فرم شیک و در عین حال، راحت و آزاد خود، باید با تکنیک های خاص مد و استایل، ست شود که در قسمت پایین این مطلب از مجله وقت مد، آن ها را آموزش داده ایم.

در مطلب قلبی شیوه ست کردن لباس با شلوار بگ را آموزش داده ایم. شلوار نیم بگ هم، به دلیل الگو خاصی که دارد، باید با لباس های مناسب ست شوند، تا زیبایی و استایل شما را بهتر کنند. در ادامه با انواع مدل شلوار نیم بگ و نحوه ست کردن آن ها آشنا خواهید شد.

شلوار نیم بگ، یکی از انواع مدل شلوار بگ است که همانند مدل شلوار راسته، راحت و آزاد بوده و از شلوار تمام بگ، تنگ تر است
شلوار نیم بگ، یکی از انواع مدل شلوار بگ است که همانند مدل شلوار راسته، راحت و آزاد بوده و از شلوار تمام بگ، تنگ تر است.

انواع شلوار نیم بگ

به صورت کلی، انواع مدل شلوار نیم بگ به دو دسته اصلی شلوار نیم بگ بلند و کوتاه تقسیم میشود. هر کدام از این دو نوع شلوار، در دسته های شلوار نیم بگ زنانه و مردانه عرضه میشود که در قسمت پایین آن ها را همراه با عکس و مشخصات مشاهده می‌کنید.

ست شلوار نیم بگ دخترانه به رنگ آبی
ست شلوار نیم بگ دخترانه به رنگ آبی

شلوار نیم بگ بلند

شلوار نیم بگ بلند، برای کسانی که قد بلندی دارند مناسب است. چه فرم بدن شما، چاق باشد و چه لاغر، میتوانید از مدل های شلوار نیم بگ بلند در استایل خود استفاده کنید. این مدل شلوار، به خوبی با مانتو های کتی، مانتو اسپورت زنانه، تی شرت و انواع شومیز قابل ست کردن هستند.

نمونه ای از شلوار نیم بگ بلند به رنگ مشکی
نمونه ای از شلوار نیم بگ بلند به رنگ مشکی

شلوار نیم بگ کوتاه

این سبک از شلوار های نیم بگ، برای افرادی که قد بلندی دارند، توصیه نمی‌شود. اگر قد شما متوسط و یا کوتاه است، شلوار نیم بگ کوتاه استایل شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم، شلوار نیم بگ کوتاه خود را با انواع مانتو رنگ سال ست کنید. در این زمینه مطلب انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه را مشاهده کنید.

نمونه شلوار نیم بگ کوتاه
مدلی از شلوار نیم بگ کوتاه دخترانه

شلوار نیم بگ زنانه

محبوب ترین شلوار نیم بگ زنانه، از جنس پارچه لی و به رنگ های آبی و طوسی عرضه می‌شوند. برای داشتن بهترین و شیکترین مد و استایل زنانه، پیشنهاد میکنم که از رنگ های سرد و همچنین رنگ سال در انتخاب و خرید شلوار نیم بگ خود، استفاده کنید. بانوان شیک پوش، از جذابترین رنگ مو، برای ست کردن مد و استایل خود استفاده می‌کنند.

مدل شلوار نیم بگ زنانه
مدل شلوار نیم بگ زنانه به رنگ زیبای آبی

برای داشتن استایل زنانه زیباتر، شلوار نیم بگ دخترانه را با روسری مینی اسکارف یا بی بی اسکارف ست می‌کنند.

شلوار نیم بگ مردانه

شلوار نیم بگ مردانه، به دلیل فرم خاص و الگو راسته، مد و استایل مردانه شما را زیباتر می‌کند. برای ست کردن این سبک از شلوار مردانه، ابتدا باید فرم بدن خود را بشناسید که در مطالب قبلی مجله وقت مد آن ها را توضیح دادیم.

استایل مردانه با شلوار نیم بگ مردانه
استایل مردانه با شلوار نیم بگ مردانه

اگر شما مردی بدون شکم هستید، می‌توانید شلوار نیم بگ مردانه خود را با یک تی شرت مناسب ست کنید. اگر مرد چاقی هستید، نکات مهم در تیپ آقایان چاق در این رابطه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

مدل شلوار نیم بگ مردانه
مدل شلوار نیم بگ مردانه

شلوار نیم بگ با چه مانتویی ست میشه؟

اگر مطلب انواع مدل مانتو را از مجله وقت مد خوانده باشید، با ویژگی ها و نحوه ست کردن انواع مدل مانتو آشنا هستید. توصیه می‌کنیم انواع شلوار نیم بگ خود را با مدل مانتو اورسایز، مانتو ابروبادی، مانتو شومیزی، مانتو وست، مدل مانتو های خامه دوزی و مانتو اسپرت ست کنید. یکی از مهمترین مسایل در ست کردن شلوار نیم بگ با مانتو؛ انتخاب و ست کردن رنگ در آن ها است. با استفاده از رنگ مناسب و لباس زنانه، استایل خود را دگرگون خواهید کرد.

شلوار نیم بگ با چه مانتویی ست میشه؟
شلوار نیم بگ با ست مانتو

سعی کنید از رنگ های سرد و روشن مانند، آبی روشن و آبی آسمانی در تم رنگی ست لباس خود، استفاده کنید. اگر به مانتو های طرح دار و یا استایل فلورال علاقه دارید، به نکات ریز این سبک از مد، دقت داشته باشید.

شلوار نیم بگ با چه لباسی ست کنیم؟

همان گونه که در بالا توضیح دادیم، طیف وسیعی از لباس ها را می‌توان با شلوار نیم بگ ست کرد. شومیز، تاپ و کراپ و نیم تنه، از بهترین گزینه ها برای ست کردن شلوار نیم بگ هستند.
در مورد ست کردن شلوار نیم بگ با لباس، المان های مانند، نوع استایل مورد نظر شما، انتخاب رنگ ها، مکان و مجلسی که قصد رفتن به آن را دارید، قد و فرم بدن شما و حتی رنگ پوست شما، میتواند تعیین کننده باشند. برای آشنایی بیشتر، مطلب آموزشی شیک ترین تیپ و استایل برای مناسبت های مختلف را از وقت مد بخوانید.

شومیز، تاپ و کراپ و نیم تنه، از بهترین گزینه ها برای ست کردن شلوار نیم بگ هستند
شومیز، تاپ و کراپ و نیم تنه، از بهترین گزینه ها برای ست کردن شلوار نیم بگ هستند.

پیشنهاد ما، ست کردن شلوار نیم بگ با تاپ و کراپ با تم رنگی روشن است. به عنوان مثال، ست شلوار نیم بگ به رنگ آبی روشن با کراپ سفید گزینه ایده آلی است. البته اگر به استایل تینیجری یا نوجوانی علاقه مندید، از رنگ های متنوع و شاد بیشتر در ست کردن این مدل شلوار دخترانه، استفاده کنید.

ست شلوار نیم بگ دخترانه
ست شلوار نیم بگ دخترانه

شلوار نیم بگ دخترانه زغالی، یکی از محبوبترین انواع مدل نیم بگ در ایران

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع مدل شلوار نیم بگ در ایران، مدل نیم بگ دخترانه زغالی است. همانطور که در عکس مشاهده میکنید، این رنگ از لباس نیم بگ، برای اندام های مختلف و رنگ پوست های متنوع، قابل ست کردن است.

توضیه میکنیم شلوار نیم بگ دخترانه زغالی را با تی شرت و یا کراپ سفید، طوسی روشن، قهوه ای ست کنید.

نیم بگ دخترانه
تیپ استایل مناسب با شلوار نیم بگ دخترانه

بیشتر بدانید: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست؟ چگونه ست جذابی با این شلوارها داشته باشیم؟.

بهترین جنس شلوار نیم بگ

شلوار نیم بگ را از انواع پارچه تولید می‌کنند، اما رایجترین و بهترین جنس شلوار نیم بگ؛ پارچه لی و کتان است. این دو پارچه علاوه بر زیبایی ومحبوبیت زیادی که دارند، از استحکام بالای برخوردار بوده و با توجه به اینکه اغلب در رنگ های روشن عرضه می‌شوند، به خوبی قایل ست کردن هستند.

مدل شلوار نیم بگ پارچه ای
مدل شلوار نیم بگ پارچه ای

شلوار نیم بگ برای چه استایل مناسب است؟

بر اساس گزارش تیم مد و استایل مجله وقت مد، از شلوار نیم بگ، در استایل های کژوال، استایل هیپ هاپ، استایل ترندی، استایل سبک تام بوی یا پسرانه، استایل راکر، سبک خیابانی، استایل مینیمال و تیپ ماکسیمال قابل استفاده است. شما می‌توانید از شلوار نیم بگ در این استایل ها، استفاده کنید و زیباتر شوید.

استایل مناسب برای شلوار نیم بگ
استایل مناسب برای شلوار نیم بگ

قیمت شلوار نیم بگ

قیمت شلوار نیم بگ با توجه به کیفیت و فروشگاه عرضه کننده متنوع است. با توجه به تحقیقات تیم مد و استایل مجله وقت مد، مواد اولیه پارچه های کتان و پارچه لی، از سایر کشور ها وارد شده و توسط تولید کنندگان و برند های مد و استایل، به این سبک از شلوار، تبدیل می‌شوند. با توجه به این امر، قیمت دلار هم در قیمت شلوار نیم بگ، تاثیر گذار است.

با توجه به تحقیقات میدانی، قیمت انواع مدل شلوار نیم بگ در ایران در این تاریخ، از 260 هزار تومان تا 600 هزار تومان عرضه می‌شود. پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ها و تولید کنندگانی که از اعتبار، کیفیت و قیمت مناسب هستند، خریداری کنید.

بیشتر بدانید: بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق را بشناسید.

فرق شلوار نیم بگ و بگ چیست؟

تفاوت بین شلوار نیم بگ و شلوار بگ، در الگو برش و تولید آن ها است. همان گونه که در بالای این مطلب از رسانه وقت مد، آموزش دادیم، شلوار نیم بگ، از قسمت کمر خود، تقریبا آزاد بوده و قسمت پایین کمر به صورت راسته و کمی گشاد است. اما در عوض، شلوار بگ، گشاد تر و آزاد تر بوده و کمر گشاد تری نسبت به نیم بگ دارد. از شلوار بگ بیشتر در استایل های هیپ هاپ و لش و همینطور استایل های پرجنب و جوش استفاده می‌شود اما از شلوار نیم بگ، در طیف زیادی از انواع استایل مانند استایل راکر، بهره می‌گیرند.

فرق شلوار نیم بگ و بگ
تفاوت بین شلوار نیم بگ و شلوار بگ، در الگو برش و تولید آن ها است.

مهمترین و بارزترین فرق بین شلوار نیم بگ و بگ، در گشادتر بودن مدل بگ نسبت به شلوار نیم بگ است.

شلوار نیم بگ برای چه استایل مناسب است؟

بر اساس گزارش تیم مد و استایل مجله وقت مد، از شلوار نیم بگ، در استایل های کژوال، استایل هیپ هاپ، استایل ترندی، استایل سبک تام بوی یا پسرانه، استایل راکر، سبک خیابانی، استایل مینیمال و تیپ ماکسیمال قابل استفاده است. شما می‌توانید از شلوار نیم بگ در این استایل ها، استفاده کنید و زیباتر شوید.

شلوار نیم بگ با چه مانتویی ست میشه؟

اگر مطلب انواع مدل مانتو را از مجله وقت مد خوانده باشید، با ویژگی ها و نحوه ست کردن انواع مدل مانتو آشنا هستید. توصیه می‌کنیم انواع شلوار نیم بگ خود را با مدل مانتو اورسایز، مانتو ابروبادی، مانتو شومیزی، مانتو وست، مدل مانتو های خامه دوزی و مانتو اسپرت ست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *