آموزش فیشیال صورت برای پوست چرب! راز های فیشیال پوست صورت چرب

در مورد فیشیال صورت برای پوست چرب چه میدانید!؟! در حالی که شما از یک برنامه روزانه مراقبت از پوست پیروی می‌کنید و یک برنامه روتین پاک کننده، تقویت کننده و مرطوب کننده بری نگهداری از پوست صورت خود دارید، بهتر است یک قدم جلوتر بروید تا پوستی سالم تر و زیباتر داشته باشید. اگر پوست چربی دارید، صورت شما به مراقبت و توجه بیشتری نیاز خواهد داشت، پس بهتر است با راز های فیشیال پوست چرب صورت آشنا شوید.
پوست های چرب؛ بیشتر مستعد آکنه است! که به نوبه خود باعث ایجاد نگرانی های پوستی زیادی می شود. یک روش عالی برای درمان پوست چرب به خصوص در قسمت صورت؛ فیشیال و پاکسازی عمیق پوست است که به کاهش منافذ، جلوگیری از جوش و تسکین پوست کمک می‌کند و پوست شما را شاداب و درخشان نگه می‌دارد.
در این بخش از مجله زیبایی و آرایشی وقت مد، آموزش انجام فیشیال صورت با چرب را به صورت خانگی به شما آموزش می دهیم. همچنین راز های فیشیال پوست چرب صورت را آموزش می‌دهیم.

آموزش انجام فیشیال صورت برای پوست چرب، در منزل

در سری مطالب آموزش مراقبت و نگهداری از پوست، همه چیز در مورد فیشیال پوست (Facial)؛ انواع کاربرد، عوارض، فواید را توضیح دادیم. اما برای فیشیال پوست صورت چرب لازم است تا مراحل زیر را دنبال کنید. اگر پوست چربی دارید برای انجام فیشیال صورت در خانه مراحل زیر را انجام دهید.

آموزش انجام فیشیال صورت برای پوست چرب، در منزل
در این مطلب از مجله وقت مد، آموزش انجام فیشیال صورت برای پوست چرب، در منزل را مشاهده کنید.

پاکسازی صورت؛ اولین مرحله از انجام فیشیال پوست چرب صورت است

پاکسازی صورت؛ اولین و مهم ترین مرحله فیشیال صورت برای پوست های چرب است. یک روش پاکسازی خوب مانند اسکراب صورت و بدن، به حذف تمام آلودگی ها، باکتری ها، آلودگی ها، ناخالصی ها و سلول های مرده پوستی کمک میکند. همچنین، پاکسازی پوست منجر به حذف آرایش و چربی اضافی می شود که یکی از اصول روتین مراقبت از پوست در شب به شمار میرود.

در صورت داشتن پوست چرب صورت؛ باید در انتخاب محصولات مراقبت از پوست، دقت بیشتری به خرج دهید و از پاک کننده های صورت مخصوص نوع پوست خود بهره بگیرید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از ژل شستشوی صورت با زغال فعال استفاده کنید که کثیفی ‌ها و ناخالصی ‌ها را از اعماق پوست پاک می‌کند.

برای انجام فیشیال صورت، در مرحله اول باید پاکسازی صورت را انجام دهید.
برای انجام فیشیال صورت، در مرحله اول باید پاکسازی صورت را انجام دهید که در مجله وقت مد آموزش داده شده است.

استفاده از پاک کننده های طبیعی

روش دیگر پاکسازی قبل از انجام فیشیال پوست صورت، استفاده از یک پاک کننده طبیعی است که می‌توانید به تنهایی با کمک مواد موجود در منزل آن را تهیه کنید. به این صورت که یک پیمانه جو و ماست را با هم مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید تا صورت شما کاملا پاکسازی شده و آماده انجام فیشیال صورت شود.

اگر پوست چربی دارید توصیه میکنیم سری مطالب تکنیک مهم در آموزش نگهداری و مراقبت از پوست چرب و همچنین ویژگی های پوست چرب آشنا شوید، علت چرب شدن پوست چیست؟ را در این رابطه مشاهده کنید.

دومین مرحله از فیشیال صورت چرب، بخور دادن پوست چرب است

بخور دادن، فواید پوستی خاص خود را دارد. بخور، یک روش قدیمی است که به از بین بردن کثیفی، چربی و باز کردن منافذ صورت کمک می‌کند. قرار گرفتن پوست در معرض بخار، منافذ آن را پاک و مسدود کرده و به نوبه خود برای کاهش انواع جوش و انواع لکه پوست مهم است.

بخور دادن پوست چرب؛ دومین مرحله از فیشیال صورت برای پوست چرب
بخور دادن پوست چرب؛ دومین مرحله از فیشیال صورت با پوست چرب است.

پوست شما بعد از یک جلسه بخور، نرم می‌شود و کرم ها و پمادها بهتر عمل می‌کنند. خبر خوب این که بخور یک فرآیند آسان است که میتواند در خانه انجام شود. دستگاه بخور را با آب پر کنید و چند قطره اسانس به آن اضافه نمایید. برای انواع پوست های چرب از روغن های ضروری مانند اسطوخودوس، رزماری یا آویشن بهره بگیرید.
در مرحله بعد، سر خود را با حوله بپوشانید و اجازه دهید بخار به داخل پوست نفوذ کند و حداقل 5 تا 8 دقیقه روی پوست شما بماند و آماده انجام مراجل بعدی فیشیال صورت شود.

در مورد روش های زیبایی پوست مانند هایفوتراپی، سابسیژن، بلفاروپلاستی، کانسیلر و فیلر صورت چه می‌دانید!.

ماسک صورت، از اصلی ترین مراحل فیشیال پوست صورت چرب است

برای فیشیال پوست های چرب؛ می‌توانید از ماسک های صورت مانند خاک رس موجود در بازار استفاده کنید یا ماسک صورت خود را در خانه و با کمک مواد طبیعی تهیه نمایید. در مطالب قبلی در مورد ۵ ماسک خانگی برای داشتن پوستی شفاف و براق توضیح دادیم.

ماسک صورت، از اصلی ترین مراحل فیشیال پوست صورت چرب است
برای فیشیال پوست صورت چرب از ماسک صورت استفاده کنید.

آموزش تهیه ماسک صورت مخصوص فیشیال صورت برای پوست چرب

برای تهیه یک ماسک صورت جاذب برای فیشیال پوست چرب صورت؛ دو قاشق غذاخوری خاک رس، دو قاشق پوره گوجه فرنگی و یک قاشق چایخوری ماست تازه را با هم مخلوط کنید، سپس چند قطره آب لیمو را به مخلوط اضافه کرده و خوب هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. اگر قوام آن خیلی غلیظ است، مقداری آب به مخلوط اضافه کنید تا بافت آن متعادل شود.
برای فیشیال پوست صورت چرب؛ این خمیر را به طور یکنواخت روی تمام صورت و گردن خود بمالید. سپس دو پد پنبه ای بردارید، آن را در گلاب یا آب خیار آغشته کنید و روی چشمان خود قرار دهید. حدود 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک کاملا خشک شود.
با این حال، ماسک صورت را برای مدت طولانی روی پوست خود قرار ندهید، زیرا ممکن است پوست شما را سفت کند. در آخر ماسک صورت خود را با آب سرد بشویید و خشک کنید.

برای آشنایی بیشتر در رابطه با بهترین ماسک خانگی برای روشنی و سفیدی پوست و ماسک‎ خانگی برای درمان جوش سرسیاه این سری از مطالب مجله علمی وقت مد را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *