آموزش انتخاب بهترین شکل ناخن برای دستان شما!؟ کدام فرم ناخن به دست شما می خورد؟!

هر خانم خوش استایلی آرزوی داشتن شیکترین و زیباترین شکل ناخن را دارد. اما آیا می‌دانید که بهترین شکل ناخن برای دستان شما کدام است؟ روش های زیادی برای زیبایی ناخن شما وجود دارد. مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن و … اما کدام یک برای ناخن شما مناسب تر است؟ آیا زیباترین فرم ناخن که به دست شما می‌آید را می‌شناسید!؟
در این مطلب از مجله آرایشی و زیبایی وقت مد، بهترین شکل ناخن برای دستان شما را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین شیکترین فرم ناخن برای دست شما را برسی خواهیم کرد. پس از این، ناخن های شیکتر و زیباتری خواهید داشت.

بهترین شکل ناخن برای دستان شما چیست؟

به گزارش goodhousekeeping، متخصصین زیبایی پیشنهاد می‌کنند که برای انتخاب بهترین شکل ناخن، باید به کوتیکول ناخن خود دقت کنید. اگر کوتیکول ناخن شما به شکل بیضی شکل است، بهترین شکل ناخن برای شما، فرم ناخن بیضی شکل خواهد بود. انتخاب شیکترین مدل ناخن، نیاز به جزئیات خاصی دارد که در بخش پایین آن ها را به شما آموزش می‌دهیم.

بهترین شکل ناخن برای دستان شما چیست؟
بهترین شکل ناخن برای دستان شما بستگی به کوتیکول ناخن شما دارد.

ناخن گرد، بهترین شکل ناخن برای خانم های ساده پسند و خوش استایل

فرم ناخن گرد، به دلیل ساده بودن برای کسانی که وقت کافی برای مراقبت از ناخن های خود را ندارند، عالی به نظر می‌رسد. چرا که فرم ناخن گرد، کمتر از سایر شکل های ناخن دچار شکستگی، پارگی و آسیب می‌شود. ناخن گرد، برای کسانی که به استایل کلاسیک علاقه دارند و یا انواع استایل ساده را می‌پسندند، ایده آل است.

فرم ناخن گرد، همچنین برای خانم های که از روش های زیبایی ناخن به ساده ترین روش استفاده کرده و لاک های ساده و بدون طرحی دارند، عالی است. اگر از انواع روش تقویت ناخن استفاده می‌کنید، بهترین شکل ناخن برای دستان شما، فرم گرد است.

ناخن گرد، بهترین شکل ناخن برای خانم های ساده پسند و خوش استایل
ناخن گرد، بهترین شکل ناخن برای خانم های ساده پسند و خوش استایل است.

فرم ناخن مربع، زیباترین فرم ناخن برای انگشتان کشیده

فرم ناخن مربع، نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی ندارد. برای داشتن این شکل از ناخن، بهتر است ناخن های بلندی نداشته باشید تا هم زیباتر به نظر برسد و هم نگهداری از آن راحت تر باشد. فرم ناخن مربعی شکل، بهترین فرم ناخن برای خانم های است که انگشتان کشیده دارند.
اگر انگشتان چاق و یا کوتاهی دارید، بهتر است، سایر انواع فرم ناخن را انتخاب کنید. چرا با داشتن ناخن مربعی شکل، دستان شما چاق تر از آنچه هست نشان داده می‌شود.

فرم ناخن مربع، زیباترین فرم ناخن برای انگشتان کشیده
فرم ناخن مربع، زیباترین فرم ناخن برای انگشتان کشیده است.

درباره ناخن بیشتر بدانید: ژلیش ناخن (Gelish) چیست؟ آموزش ژلیش ناخن، فواید و عوارض آن.

فرم ناخن گرد مستطیل شکل، محبوب ترین و شیکترین فرم ناخن در میان خانم ها

یکی از زیباترین و شیکترین فرم ناخن در میان خانم های خوش استایل، فرم ناخن گرد مستطیلی شکل است. این حالت به این صورت است که در قسمت بالای ناخن ها، حالت گردی به خود داشته اما فرم کلی آن، مستطیلی شکل و کشیده است.
با داشتن این شکل از ناخن، شما می‌توانید هنر و زیبایی را با طراحی روی انگشتان خود نشان داده و مد و استایل زنانه زیباتری داشته باشید.

فرم ناخن گرد مستطیلی، برای کسانی که انگشتان کشیده ای دارند، ایده آل است. این فرم ناخن، بهترین حالت ممکن برای طراحی ناخن و استفاده از لنز ناخن، آمبره ناخن است. برای آشنایی با شیک ترین مدل طراحی ناخن 1402و جدیدترین مدل ناخن 2023 این مطلب ترند را مشاهده کنید.

یکی از زیباترین و شیکترین فرم ناخن در میان خانم های خوش استایل، فرم ناخن گرد مستطیلی شکل است.
یکی از زیباترین و شیکترین فرم ناخن در میان خانم های خوش استایل، فرم ناخن گرد مستطیلی شکل است.

شکل ناخن بیضی، بهترین شکل ناخن برای انگشتان کشیده

شکل ناخن بیضی، به انگشتان شما حالت کشیده تری می‌دهد. همچنین میتوانید انواع متد های زیبایی را برای فرم ناخن بیضی شکل، اجرا کنید. کسانی که از انواع روش تقویت ناخن مانند کاشت ناخن پودری استفاده می‌کنند، معمولا فرم ناخن بیضی شکل را برای انجام متدهای زیبایی ناخن مانند داستر ناخن انتخاب می‌کنند.

شکل ناخن بیضی، به انگشتان شما حالت کشیده تری می‌دهد
شکل ناخن بیضی، به انگشتان شما حالت کشیده تری می‌دهد.

فرم ناخن اسکووالی شکل

این شکل از ناخن، ترکیبی از انواع فرم ناخن بیضی شکل و مستطیلی شکل است. در سری مطالب زیبایی مجله وقت مد، درباره این شکل از ناخن، به صورت مفصل توضیح داده ایم. فرم ناخن اکسووالی شکل، برای طراحی ناخن و لاک زدن، بسیار ایده آل است.

نمونه فرم ناخن اسکووالی شکل
نمونه ای از فرم ناخن اسکووالی شکل در مجله وقت مد.

فرم ناخن تابوتی یا بالرین، شکل مخصوصی از ناخن برای افراد خاص

یکی از منحصربه فرد ترین انواع فرم ناخن، فرم ناخن تابوتی یا بالرین است. اگر شما هم از بهترین روش کاشت ناخن استفاده کرده اید و یا ناخن های محکم و ضخیمی دارید، این شکل از ناخن برای شما ایده آل است. فرم ناخن تابوتی یا بالرین برای همه مناسب نیست و بهتر است برای داشتن این شکل از ناخن، لمینت ناخن یا کاور ناخن را انجام دهید.

نمونه ای از مدل و فرم ناخن تابوتی یا بالرین
نمونه ای از مدل و فرم ناخن تابوتی یا بالرین

ناخن بادامی شکل، بهترین شکل ناخن برای دستان شما

فرم ناخن بادامی شکل هم مانند ناخن گرد که پیش تر توضیح دادیم، نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری نسبت به سایر انواع شکل ناخن دارد.

نمونه ای از ناخن بادامی شکل
نمونه ای از ناخن بادامی شکل

ناخن بادامی شکل، به انگشتان شما حالت کشیده تری می‌دهد. در این فرم از ناخن، نوک انگشتان به صورت گرد و کشیده خود را نشان می‌دهد.

نمونه ای از مدل و ناخن بادامی شکل
نمونه ای از مدل و ناخن بادامی شکل

درباره سلامت و زیبای ناخن ها بدانید: همه حقایق و روش های کاشت ناخن! مزایا، معایب و فواید کاشت ناخن.

شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)، نامتعارف و متمایز ترین شکل از ناخن

شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)، به صورت بسیار کشیده و نوک تیز است که نیاز به مراقبت زیادی دارد. در این فرم از ناخن، احتمال شکستن و پارگی ناخن بیشتر از سایر انواع فرم ناخن است.

شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)
شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)

اگر از این فرم ناخن استفاده میکنید، بهتر است با بهترین روغن برای تقویت ناخن و همچنین انواع روش‌ خانگی تقویت کننده ناخن دست و پا آشنا باشید که در مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir/) آن ها را توضیح داده ایم.

شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)
شکل ناخن استیلیتو (Stiletto-Shaped)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *