لباس های که در باشگاه نباید بپوشید! با انواع مدل لباس ممنوعه در باشگاه و در زمان ورزش، آشنا شوید

ورزش و باشگاه رفتن، روتین از زندگی افراد سالم و خوش استایل است. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، لباس هایی که در باشگاه نباید بپوشید است. پوشیدن بعضی از لباس ها، در باشگاه و در زمان ورزش، میتواند به شما آسیب وارده کند و یا موجب آزاد و مشکلات زیادی برایتان شود.
در این سری از مطالب آموزشی مد و استایل و همچنین مطالب سلامتی از رسانه وقت مد، شما را با انواع مدل لباس ممنوعه در باشگاه و در زمان ورزش آشنا خواهیم کرد.

استفاده از سوتین اسفنجی در زمان ورزش و باشگاه ممنوع

یکی از لباس های که در باشگاه نباید بپوشید، سوتین اسفنجی است. به صورت کلی، انواع سوتین برای حمایت و پشتیبانی از سینه طراحی شده اند، اما مدل های مانند سوتین اسفنجی، به دلیل اسفنج محکمی که دارد، به شما در زمان ورزش، آسیب وارد می‌کند.
بافت نرم سینه بانوان حساس است برای همین باید از انواع مدل سوتین ورزشی و یا نیم تنه و کراپ که برای حمایت از بافت نرم سینه در زمان ورزش و باشگاه، طراحی شده اند استفاده کنید.

سوتین اسفنجی
استفاده از سوتین اسفنجی در زمان ورزش و باشگاه ممنوع است.

از لباس های صد در صد پنبه ای در باشگاه استفاده نکنید!

به گزارش eliteclubs، یکی از انواع لباس های که در باشگاه نباید بپوشید، لباس های که از 100 پنبه تولید شده اند، است. جالب است بدانید که بهتر است از لباس های 100 پنبه ای در ورزش استفاده نکنید! چرا که پنبه رطوبت را جذب کرده و دیر خشک می‌شود. رطوبت جذب شده توسط لباس های پنبه ای، علاوه بر سنگین کردن شما، مشکلاتی مانند لرز، انواع جوش بر روی پوست و افزایش چروکی را در پی دارد.

مشکلات لباس پنبه ای در باشگاه
از لباس های صد در صد پنبه ای در باشگاه استفاده نکنید!

مطالعه بیشتر: لباس دیجیتال چیست؟ تاثیر لباس و اکسسوری دیجیتال بر روی مد و فشن چه خواهد بود؟.

پوشیدن لباس های پلاستیکی در ورزش و باشگاه ممنوع

از لباس های 100درصد پلاستیکی و لباس های که از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تولید شده اند، در زمان باشگاه و ورزش کردن، استفاده نکنید. منافذ پوست شما در زمان ورزش کردن، باز شده و پوست شما حساس تر از قبل خواهد شد. استفاده از لباس های با پارچه کاملا پلاستیکی میتواند بر روی پوست شما حساسیت های پوستی ایجاد کند.

از پوشیدن کفش های کهنه در باشگاه، خودداری کنید

کفش ها، تکیه گاه شما در زمان ورزش هستند. کفش های کهنه و فرسوده، ممکن است در قسمت کفی خود، دچار قوسی شده باشند که این میتواند به کمر شما آسیب زده و یا تعادل شما را در باشگاه و راه رفتن و ایستادن، به هم بزند. بهتر است کفش های ورزشی خود را هر چند وقت یکبار، عوض کنید تا ایجاد آسیب ناشی از قوس کفش های کهنه، راحت شوید.

مطالعه بیشتر: جدیدترین مدل کفش زنانه و انواع آن.

لباس های با سایز نامناسب و تنگ، از جمله لباس های که در باشگاه نباید بپوشید

درصوتی که از لباس های گشاد در باشگاه استفاده کنید، پارچه اضافه لباس شما میتواند به راحتی در دستگاه های باشگاه گیر کند و این میتواند امنیت شما را به خطر بیندازد.

از موارد بسیار مهمی که باید به آن حتما توجه کنید، این است که انتخاب سایز مناسب در لباس مناسب ورزش بسیار مهم است. نباید از لباس های بسیار تنگ و یا گشاد، در زمان ورزش استفاده کرد. اگر از لباس تنگ و یا با سایز نامناسب در باشگاه و ورزش استفاده کنید، شما را در تمرینات خود دچار مشکل خواهید شد. این مورد را هم در انتخاب لباس زنانه و هم لباس مردانه، رعایت کنید.

برای آشنایی بیشتر در این باره مطلب 8 مورد از عوارض پوشیدن لباس تنگ! مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟! را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *