شیکترین انواع مدل شلوار لینن! شلوار لینن را با چی ست کنیم؟

شلوار لینن بین بانوان و آقایان بسیار محبوب شده اند و در مدل های متفاوت عرضه می‌شوند که در صورت استفاده درست از آن ها، میتواند شما را خوش استایل تر از همیشه نشان دهد. لازم است شما انواع مدل شلوار لینن را بشناسید و با موارد ست کردن شلوار لینن آشنا باشید.
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل از رسانه وقت مد(vaghtemod.ir)، شما را با شیکترین و جدیدترین مدل های شلوار لینن و نحوه ی ست کردن آنها آشنا می‌کنیم.

شیکترین و جدیدترین مدل های شلوار لینن

شیکترین و جدیدترین مدل های شلوار لینن

در مطالب گذشته مد و استایل زنانه، گفتیم که پارچه لینن، محکم، سبک و تنفس پذیر است و از الیافی به نام کتان تولید می‌شود. به همین دلیل از پارچه لینن، انواع مدل شلوار زنانه و انواع مدل مانتو با رنگبندی کاملا متفاوت تولید می‌شود که مناسب فصل تابستان هستند. در این بخش قصد داریم، شما را با شیکترین مدل های شلوار لینن آشنا کنیم.

جدیدترین مدل های شلوار لینن

شلوار سند بادی لینن

شلوار سند بادی، به صورت گشاد و دامنی است که در بخش پایین فاق جمع می‌شود. شلوار سندبادی یا خمره ای لینن، کاملا نرم و لطیف است و با مانتو شومیزی و کفش های اسپرت و کتانی سفید، ست های زیبایی را تشکیل می‌دهد. شلوار سندبادی لینن به صورت طرح دار و ساده عرضه می‌شود که میتوانید آنها را با انواع شومیز ست کنید.

شلوار سند بادی لینن

شلوار لینن اسلوچی

شلوار اسلوچی استایلی همانند شلوار مام استایل دارد با این تفاوت که بخش ران آن گشاد هست و از قسمت مچ پا جذب می‌شود. شلوار لینن اسلوچی، برای دختران و پسران جوان، یک انتخاب عالی است. این مدل شلوار را با انواع مانتو کتی و مانتو شومیزی ست کنید، تا استایل کاملا متفاوتی داشته باشید.

شلوار لینن اسلوچی

بیشتر بدانید: مانتو کتی را با چی ست کنیم؟ روش های ست کردن مانتو کتی.

شلوار لینن واید لگ

اگر به دنبال شلواری هستید که از بخش کمر و باسن تنگ باشد و در نواحی پایین تر گشاد شود، مدل شلوار واید لگ مناسب شما می‌باشد. شلوار واید لگ لینن با رنگبندی پاستیلی در بازار عرضه می‌شود و با انواع مدل مانتو ژاکارد و صندل های زنانه قابل ست شدن است.

شلوار لینن واید لگ

شلوار دمپا یا بوت کات لینن

شلوار بوت کات در بخش ران و کمر کاملا جذب است و هر چه پایین تر می‌آید، گشادتر می‌شود. شلوار دمپا لینن، که کاملا لطیف و خنک می‌باشد با انواع مدل مانتو تابستانی و بهترین شال ها ست زیبایی را تشکیل می‌دهند. در ترکیب این ست بیشتر از رنگ های سرد استفاده کنید.

شلوار دمپا یا بوت کات لینن

مدل شلوار لینن نیم بگ

اگر به دنبال شلواری هستید که همانند مدل های راسته آزاد و راحت بوده و از شلوار بگ تنگ تر باشد، شلوار نیم بگ مناسب شما است. شلوار نیم بگ لینن برای افرادی با قد کوتاه مناسب است چرا که قد آنها را کوتاهتر نشان نمی‌دهد. شلوار نیم بگ لینن را با انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه ست کنید تا استایلی درخشان داشته باشید.

مدل شلوار لینن نیم بگ

بیشتر بدانید: 24 راه و روش برای قد بلندتر شدن ! چکار کنیم تا قد بلندتر به نظر برسیم؟.

شلوار مام استایل لینن

شلوار مام استایل دارای فاق و کمر پهن و جیب های بزرگ است که از قسمت ران و ساق پا گشاد می‌باشد. شلوار مام استایل لینن را با انواع مدل مانتو کیمونو، مدل مانتو جلو بسته و شیکترین مدل های روسری ست کنید. برای تکمیل استایل خود از صندلی یا کالج های ست با رنگ روسری استفاده کنید.

شلوار مام استایل لینن

خوش استایل شوید: شلوار مام استایل مردانه را با چه لباسی ست کنیم؟ نکات مهم برای آقایان.

شلوار کارگو یا شش جیب لینن

یکی از شلوارهای پرطرفدار بین دختر و پسران تینیجر، مدل شلوار کارگو است. شلوار شش جیب لینن، دارای تعدادی زیادی جیب بزرگ با استایلی گشاد و لش است که با انواع تیشرت لانگ و مانتوهای ابروبادی قابل ست شدن هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ست کردن این استایل تینیجری از رنگ های گرم استفاده کنید.

شلوار کارگو یا شش جیب لینن

شلوار بگ لینن

مدل شلوارهای بگ از بخش کمر تا بخش مچ پا کاملا گشاد و آزاد هستند که به صورت کوتاه و بلند عرضه می‌شوند. با شلوار بگ لینن ست های متفاوتی می‌توانید بزنید و دست شما برای انتخاب باز است. با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم این شلوار را با مانتو رنگ سال، مانتو شومیزی و مانتو کتی ست کنید.

مدل شلوار بگ لینن

خوش استایل شوید: بهترین مدل مانتو برای افراد چاق! تکنیک های مخفی در انتخاب مانتو مناسب برای بانوان چاق.

شلوار جاگر لینن

این مدل شباهت زیادی به شلوارهای اسلش دارد؛ در اصل شلوار جاگر، از بخش بالا و ران مقداری گشاد است و در بخش مچ پا با کش جمع می‌‌شود. شلوار جاگر لینن را، با انواع مدل مانتو وست زنانه و بهترین مدل های شال روسری به همراه کتانی سفید رنگ ست کنید تا استایل شما تکمیل شود.

جدیدترین مدل شلوار جاگر لینن

شلوار لینن اسکینی

یکی از مهمترین ویژگی های شلوار اسکینی این است که از بخش کمر تا مچ پا کاملا جذب است. شلوار لینن اسکینی را با انواع مدل مانتو بلند، کوتاه و مانتوهای خامه دوزی می‌توانید ست کنید. برای اینکه استایل زیباتری داشته باشید از کفش های پاشنه دار یا صندل های بندی استفاده کنید.

شلوار لینن اسکینی

بیشتر بدانید: شلوار مناسب پاهای چاق ! کدام مدل شلوار برای پای چاق، مناسب است.

شلوار لگ لینن

این مدل همانند شلوار اسکینی کاملا تنگ و جذب است، به صورتی که تمامی بخش های برجسته پا خودنمایی می‌کند. شلوار لگ لینن با انواع جنس شال و روسری، مانتو ساحلی و مانتو کفتان قابل ست شدن است. شلوار لگ در رنگ های متنوع عرضه می‌شود و با کفش کتانی جذاب تر می‌شود.

مدل شلوار لگ لینن

شلوار برمودا لینن

شلوارهای برمودا، به صورت بلند و کوتاه و با استایل متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. شلوار برمودا لینن، با شومیز زنانه و انواع مدل کفش تابستانی زنانه قابل ست شدن است. سعی کنید برای داشتن تیپ منحصر به فرد از رنگ های روشن و سبز استفاده کنید. در مطالب قبلی مد و استایل مردانه وقت مد، روش های ست کردن لباس با رنگ سبز را آموزش داده ایم.

مدل شلوار برمودا لینن

شلوار مام فیت لینن

شلوار مام فیت به انواع فرم بدن می‌آید، به این دلیل که دارای فاق بلند است و قسمت شکم و پهلو را به خوبی جمع می‌کند. شلوار لینن مام فیت را با انواع مدل مانتو کرسپو، مانتو کتی، کراپ و انواع مدل کفش زنانه می‌توانید ست کنید. به شما پیشنهاد میکنیم این شلوار را با رنگ بنفش ست کنید، در مطالب قبلی ست کردن لباس با رنگ بنفش را آموزش داده ایم.

جدیترین انواع مدل شلوار مام فیت لینن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *