فوم شستشوی صورت چیست؟ راهنمای انتخاب بهترین فوم شستشو صورت، روش استفاده

در مورد راهنمای انتخاب بهترین فوم شستشوی صورت چه میدانید!؟ هر روز افراد بیشتری تشویق می شوند تا از یک روال مراقبت از پوست صورت استفاده کنند. این کار هم در سطح سلامتی و هم در سطح زیبایی شناسی پوست، فوایدی به همراه دارد و ما میتوانیم احساس بهتری به خود داشته باشیم.
برای مراقبت از پوست صورت، مراحل مختلفی مانند آبرسانی یا پاکسازی وجود دارد که در سری مطالب آموزشی زیبایی، سلامت و مراقبت از پوست به صورت کامل آموزش دادیم.
امروز می خواهیم روی پاکسازی پوست تمرکز کنیم، زیرا تمیز کردن کامل صورت مزایای زیادی مانند رفع جوش یا آلودگی‌ ها، تنفس پوست و صاف ‌تر کردن آن را به همراه دارد.
برای این کار صدها ماده آرایشی و بهداشتی وجود دارد که یکی از آنها فوم شستشو صورت است. در این بخش از سری مطالب آموزش آرایش و زیبایی مجله وقت مد (https://vaghtemod.ir)، بهترین شوینده های فومی، مزایای آن و نحوه استفاده از انواع فرم شستشوی پوست را به شما توضیح میدهیم تا به پوستی سال و بی عیب و نقص دست پیدا کنید.

فوم شستشوی پوست چیست؟

برای رسیدن به پوستی درخشان و عالی؛ بیشترین توصیه استفاده از فوم های پاک کننده صورت یا فوم شستشوی صورت است، که آلودگی ها را عمیقا از بین می‌برد و به راحتی اعمال و پاک می‌شود. به طور کلی در بین شوینده های بدون صابون، روغن یا ژل، فوم های پاک کننده صورت؛ واقعاً فرمول های موثری برای هر نوع پوست به خصوص چرب هستند.
ناگفته نماند که بافت فوم های پاک کننده صورت؛ حس بسیار مطبوعی را به همراه دارد. آنها واقعاً محصولات بسیار مفیدی در تکنیک زیبایی و آرایش زنانه روزانه شما هستند (با آرایش و بدون آرایش).

شستشو و پاکسازی پوست صورت با فوم شستشو
فوم شستشوی صورت آلودگی ها را پاک می‌کند.

در مورد پوست بیشتر بدانید: انواع لکه پوست، با ویژگی ها و علت ایجاد لک پوست آشنا شوید.

هدف و کاربرد فوم شستشوی صورت چیست؟

هدف نهایی فوم شستشوی صورت؛ کمک به شما برای پاکسازی کامل صورت است که بر روی چندین جنبه کار می کند که عبارتند از:

  • تمیز کردن عمیق پوست: بافت کف آلود فوم شستشوی صورت؛ آلودگی ها را از بین میبرد، منافذ پوست را باز میکند (جلوگیری از مشکلات جوش و درمان آکنه)، سلول های مرده را از بین برده پوستی سالم به شما میدهد. در مورد انواع جوش صورت و بدن، علت، تشخیص و درمان آن، اینجا بیشتر بدانید.
  • ایجاد یک اثر آرام بخش با استفاده از فوم شستشو صورت: از آنجایی که شوینده های فوم فاقد مواد اتوکسیله هستند؛ علاوه بر این که انواع پوست را مورد پسند قرار می دهند، آرامش فوق العاده ای را برای صورت ایجاد خواهند کرد.
  • پوست را صاف و تمیز نگه می دارد: بدون فوم شستشوی صورت؛ احساس چربی که سایر شوینده های صورت از خود به بر جای می‌گذارید را احساس می‌کنید.
  • پوست را هیدراته می کند: درصدی از فوم های پاک کننده صورت از خشکی و قرمزی پوست جلوگیری می‌کنند.

مطالعه بیشتر در زمینه زیبایی پوست: فیلر صورت! دشمن سلامت یا همراه زیبایی شما! عوارض، فواید فیلر، ژل یا پرکننده صورت.

شوینده های فومی برای چه پوستی مناسبتر هستند؟

فوم شستشوی صورت؛ برای افرادی که پوست چرب و همچنین مستعد آکنه یا جوش دارند، ایده آل می باشد. با این حال، شوینده های فومی؛ برای کسانی با پوست خشک و یا حساس توصیه نمی‌شود.
به گفته متخصصان، یک شوینده سبک بر پایه فوم؛ می‌تواند برای پوست مختلط نیز معجزه کند، زیرا قوام فوم به طور موثر چربی اضافی پوست را پاک می کند.

در مورد پوست بخوانید: ویژگی انواع جنس پوست! با خصوصیات انواع جنس پوست خشک، نرمال، چرب، مختلط آشنا شوید.

روال پاکسازی پوست با فوم شستشو صورت

برای بهره مندی از تمام فواید فوم های پاک کننده صورت، توصیه می‌کنیم این روال پاکسازی را انجام دهید:

  • استفاده روزانه: وقتی از خواب بیدار می‌شوید، اولین قدم در روال مراقبت از پوست شما این است که صورت خود را با فوم‌ پاک‌کننده صورت بشویید و آن را برای استفاده بعدی از کرم‌ های مرطوب‌کننده و آرایش آماده کنید. برای آشنایی با روتین مراقبت از پوست در روز، اینجا کلیک کنید.
  • استفاده شبانه در هنگام خواب: پس از پاک کردن آرایش، ضروری است که صورت خود را با فوم های پاک کننده خوب صورت از آلودگی های جذب شده در طول روز تمیز کنید و سپس قبل از استراحت و خوابیدن به قسمت آبرسانی پوست بروید. برای آشنایی با مهمترین روتین مراقبت از پوست در شب، این مطلب وقت مد را بخوانید.
روش پاکسازی و شستشو صورت با استفاده از فوم صورت
روش استفاده از فوم شستشو و پاک کننده صورت

مطالعه بیشتر: بهترین و سریعترین روش از بین بردن لک صورت! با بهترین انواع روش درمان لک صورت آشنا شوید.

آموزش استفاده از فوم پاک کننده صورت

اگر می خواهید با فوم های پاک کننده صورت به تمام نتایج گفته شده در بالا برسید، مراحل زیر را برای شستشوی صورت با آن انجام دهید:

  • بدون خیس کردن صورت، مقدار کافی از این فوم های پاک کننده را مستقیماً روی پوست خود بمالید.
  • فوم های پاک کننده صورت را به طور یکنواخت در تمام صورت خود پخش کنید و مراقب باشید که به تمام مناطق مهم (نزدیک بینی، اطراف لب ها و نواحی نزدیک به مو) برسد.
  • صورت خود را ماساژ دهید تا مواد موثر فوم پاک کننده صورت بتواند عملکرد خود را به طور موثر انجام دهد.
  • سپس صورت خود را با آب گرم بشویید و تمام کف را پاک کنید.
  • تمام نواحی پوست را به آرامی خشک کنید تا هیچ اثری از کف روی صورتتان باقی نماند.

مطالعه بیشتر: عوامل پیری زودرس پوست را بشناسید! درمان، پیشگیری، نشانه های پیری زودرس پوست.

معرفی بهترین فوم های شستشوی پوست

در این بخش، سه مورد از بهترین فوم های شستشوی صورت را به شما معرفی می کنیم و درباره هر یک توضیح مختصری می دهیم.

شوینده کف کننده صورت و فوم شستشو صورت CeraVe

شوینده کفی صورت کروا (CeraVe)، نه تنها برای از بین بردن کثیفی، آرایش و چربی اضافی بهترین است، بلکه به طرز ماهرانه ای برای پاکسازی پوست بدون ایجاد اختلال در سد طبیعی شما می باشد. این فوم شستشو، ترکیبی از سه سرامید ضروری، اسید هیالورونیک و نیاسینامید است که پوست در طول روز احساس آرامش و آبرسانی می کند. این نوع شوینده، مناسب برای انواع پوست از نرمال گرفته تا چرب به علاوه با قیمت مناسب می باشد.

بیشتر بدانید: مهمترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست چیست؟ با اصلی ترین محصولات روتین مراقبت از پوست آشنا شوید.

فوم شستشوی صورت نیوآ (NIVEA)

برند نیوآ، یکی از قدیمی ‌ترین و محبوب ‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است که محصولات بسیار با کیفیت و مرغوبی تولید می‌کند. فوم شستشوی پوست خشک نیوا (NIVEA)، این برند قادر است علاوه بر تمیز کردن عمقی منافذ پوست شما از آلودگی و لوازم آرایشی، رطوبت طبیعی پوست را حفظ کند و نرمی و لطافت را برایتان به ارمغان بیاورد.

بهترین فوم شستشوی صورت را می‌بینید.
بهترین فوم شستشو صورت

بیشتر بدانید: همه چیز در مورد تزریق ژل لب (Lip gel injection)، انواع روشها، مراقبت، فواید، عوارض، هزینه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *