شلوار مام استایل مردانه را با چه لباسی ست کنیم؟ نکات مهم برای آقایان

شلوار مام استایل در دهه 1990 در میان بانوان میان سال آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گرفت که برای مدتی از دنیای مد خارج شدند. مجددا در دهه 2010، شلوار مام استایل مردانه ترند شده و مورد استقبال قرار گرفتند. به گونه ای که امروزه دختران و حتی پسران جوان که به دنبال تیپ خاص و گشاد بوده، طرفدار شلوار مام استایل هستند.
شلوارهای مام استایل هم برای خانم ها و هم آقایان در مدل های متنوعی وجود دارد. این سبک شلوارها برای تمام فصول مناسب هستند، به آسانی می‌توانید با آنها استایل جذاب و زیبایی برای خود داشته باشید.
اگر می‌خواهید با زیباترین مدل شلوار مام استایل آقایان و انواع روش ست کردن شلوار مام استایل مردانه و پسرانه بیشتر آشنا شوید در ادامه این بخش از مجله مد واستایل وقت مد همراه ما باشید.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل، سیکی از انواع مدل شلوار است که بسیار راحت بوده و الگوی آزاد و رهایی دارند. زیرا از ناحیه ران و پاها کمی گشاد می باشند. شلوارهای مام استایل در عین سادگی و زیبایی بسیار شیک و مد روز هستند و استایل های متفاوت و خاصی برای خانم ها و آقایان ایجاد می کنند.
این مدل از شلوار مردانه دارای فاق بلند است و کاملا راسته می باشد. همچنین آنها دارای جیب های بزرگی در قسمت پشت شلوار هستند و قد آن کوتاه است به گونه ای که مچ پاها دیده می شود. شلوارهای مام استایل در مدل های متنوعی وجود دارند که در برخی از مدل ها دمپای آنها تا می شوند و غالبا از جنس پارچه جین هستند.

شلوار مام استایل، سیکی از انواع مدل شلوار است که بسیار راحت بوده و الگوی آزاد و رهایی دارند
شلوار مام استایل، سیکی از انواع مدل شلوار است که بسیار راحت بوده و الگوی آزاد و رهایی دارند.

شلوار مام استایل مناسب چه اندام هایی است؟

شلوارهای جین یا لی مدل مام استایل برای مردان توپر یا چاق مناسب است چرا که قسمت از پهلو و شکم را پوشش می دهد و به همین علت دیگر احتیاجی به پوشیدن گن لاغری ندارید. به علاوه این سبک و مدل از شلوارها برای مردانی که به دنبال تیپ های لش یا هنری هستند، مناسب می باشد. مهم است که بر حسب فرم بدن مدل شلوار را انتخاب کنید.

شلوارهای جین یا لی مدل مام استایل برای مردان توپر یا چاق مناسب است
شلوارهای جین یا لی مدل مام استایل برای مردان توپر یا چاق مناسب است.

توجه داشته باشید که شلوار مام استایل، مناسب برای اندام های لاغر نیست، زیرا در زمان راه رفتن به خاطر گشادی و آزاد بودن پاها، حس خوبی را به خود فرد و حتی بیینده نمی‌دهد. همچنین، توصیه می شود زنان و مردان چاق و قد کوتاه از پوشیدن این سبک شلوار خودداری کنند زیرا از جذابیت اندام آنها می کاهد.

شلوار مام استایل، مناسب برای اندام های لاغر نیست
شلوار مام استایل، مناسب برای اندام های لاغر نیست.

درباره استایل مردانه بیشتر بدانید: چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟ چگونه لاغر تر به نظر برسیم!.

جذاب ترین استایل و تیپ های مردانه با شلوار مام استایل

جذاب ترین استایل و تیپ های مردانه با شلوار مام استایل
زیبا ترین استایل و تیپ های مردانه با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل، تیپ مردان را بسیار جذاب و شیک نشان می‌دهد. پوشیدن شلوار مام استایل مردانه اصول و روش های خود را دارد که باید آنها را بدانید. توجه به این نکات مهم و حتی ریز، قطعا برای داشتن یک استایل متفاوت و زیبا به شما کمک می کند. انواع شلوار مردانه را بر اساس تیپ شخصیتی و فرم بدن خود انتخاب کنید.

شلوارهای مام استایل، تیپ مردان را بسیار جذاب و شیک نشان می‌دهد.
شلوارهای مام استایل، تیپ مردان را بسیار جذاب و شیک نشان می‌دهد.

در فصل زمستان پوشیدن هودی و کلاه های بافتنی با شلوار جین خصوصا مدل مام استایل بسیار پرطرفدار است. در صورت استفاده از شلوارهای مام استایل پسرانه باید در انتخاب بقیه لباس ها و اکسسوری ها دقت بیشتری داشته باشید تا شیک به نظر برسید. در ادامه مجله وقت مد، در مورد استایل های متفاوت شلوار مام استایل مردانه و نحوه ست کردن آن ایده های خاصی را ارائه داده ایم.

جذاب ترین استایل و تیپ های مردانه با شلوار مام استایل
جذاب ترین استایل و تیپ های مردانه با شلوار مام استایل.

ست کردن شلوار مام استایل مردانه با کت

شاید برای شما تعجب برانگیز باشد که شلوارهای مام استایل با کت تک قابل ست شدن هستند! قطعا تضاد می‌تواند به تیپ شما جذابیت بیشتری ببخشد. حال این تضاد می‌تواند در رنگ و یا در نوع لباس باشد. به همین خاطر ما پیشنهاد می کنیم که شلوار مام استایل مردانه را با انواع کت تک مانند کت خز ست کنید.

ست کردن شلوار مام استایل مردانه با کت
ست کردن شلوار مام استایل مردانه با کت

در مورد رنگ کت تک باید بگوییم که رنگ های خنثی و تیره، بهتر می توانند با شلوار مام استایل ست شوند. چرا که این رنگ ها با انواع شلوار جین بهتر دیده می شوند. همچنین رنگ و مدل کفش مردانه خود را با باقی استایل خود هماهنگ نمایید. برای اینکه استایل شلوار جین مام استایل مردانه با کت تک تکمیل شود از انتخاب کمربند مردانه غافل نشوید.

ست شلوار مام استایل با هودی و لباس های زمستانی

در فصل پاییز و زمستان، لباسهای زمستانی از جمله هودی و سوییشرت بسیار مورد استقبال آقایان قرار می‌گیرد. آیا می توان انواع مدل هودی ها را با شلورا مام استایل ست کرد و پوشید؟ طبق تجربه، به طور کلی لباس های راحتی و آزاد گزینه های خوبی برای پوشیدن با شلوار مام استایل می‌باشند.

مدلی از ست شلوار مام استایل با هودی و لباس های زمستانی
نمونه ای از ست شلوار مام استایل با هودی و لباس های زمستانی

برای مثال، مردان می‌توانند یک شلوار مام استایل را با هودی های پشمی و یا پیراهن مردانه بپوشند تا متفاوت به نظر برسند. توجه داشته باشید که بهتر است قد هودی یا سوییشرت شما کوتاه باشد تا شلورا مام استایل به خوبی دیده شود. علاوه بر این، رنگ هودی و شلوار و کفش خود را با یکدیگر ست و هماهنگ کنید.

ست شلوار مام استایل با هودی و لباس های زمستانی مردانه
ست شلوار مام استایل با هودی و لباس های زمستانی مردانه

بیشتر بدانید: انواع روش کاشت مو طبیعی، فواید و معایب پیوند مو را بشناسید.

ست پیراهن مردانه با شلوار مام استایل

مردان می‌توانند شلوار مام استایل خود را با تیشرت های پسرانه و آزاد ست کنند. برای مثال یک عدد تیشرت لانگ سفید و یا مشکی ساده لش به همراه یک کفش اسپرت و یا ورزشی با شلوار مام استایل پسرانه استایل جذاب و متفاوتی برای شما ایجاد می کند که در مکان های مختلفی کاربرد دارد.

علاوه بر این پیراهن های مردانه دکمه دار با انواع یقه های انگلیسی و یقه فراک نیز به زیبایی با این سبک از شلوارها ست می شوند. همچنین لباس های دورس مردانه در رنگ های خنثی، سفید و یا مشکی نیز گزینه های خوبی برای پوشیدن با شلوارهای مردانه مام استایل هستند.

نمونه ای از ست پیراهن مردانه با شلوار مام استایل
مدلی از ست پیراهن مردانه با شلوار مام استایل

بیشتر بدانید: 20 مدل از جدیدترین انواع مدل مو مردانه، را بشناسید.

کفش مناسب با شلوار مام استایل پسرانه

علاوه بر لباس و دیگر اکسسوری ها، انتخاب کفشی که با شلوار مام استایل می پوشید، مهم است. به عنوان مثال کفش های جیر یا کالجی با رنگ های خاص، می توانند استایل شما را با شلورا مام استایل زیبا کنند. همچنین، یک جفت بوت مردانه با این مدل از شلوارها به خوبی ست می شود. از انتخاب کفش های برند که طراحی و کیفیت بالایی دارند غافل نشوید.
به علاوه، اگر به دنبال راحتی بیشتری در پوشش خود هستید، قطعا کفش های کتانی انتخاب خوبی هستند زیرا با شلوار مام استایل پسرانه ست می‌شوند. رنگ سفید کفش کتانی به آسانی با انواع مدل ها و رنگ های شلوارهای مام استایل هماهنگ می‌شود.

کفش مناسب با شلوار مام استایل پسرانه
کفش مناسب با شلوار مام استایل پسرانه

بیشتر بدانید: کفش مناسب برای افراد کوتاه قد! چه کفشی مناسب خانم ها و آقایان با قد کوتاه است؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *