بیبی بومر ناخن چیست؟ آموزش انجام انواع بیبی بومر ناخن

بیبی بومر ناخن (baby boomer nails)، یکی از جدید ترین انواع مدل طراحی برای ناخن است که دستان شما را زیباتر و جذاب تر از همیشه نشان می‌دهد. این سبک خاص از مدل ناخن، با ترکیب رنگ های تیره و روشن همراه است. طراحی ناخن ناخن بیبی بومر به ناخن دست و پای شما ظاهری جدید، ظریف، شفاف و خلاقانه می‌دهد.
در این بخش از مجله زیبایی و آرایش وقت مد (vaghtemod.ir) شما را با مدل ناخن بیبی بومر و آموزش انجام آن آشنا می‌کنیم. همچنین تمام آموزش های لازم درباره بیبی بومر ناخن را در این مطلب خواهید خواند.

انواع مدل بیبی بومر ناخن
آموزش انواع مدل بیبی بومر ناخن در مجله وقت مد

برای مشاهده تمام آموزش های زیبایی و مراقبت از ناخن، این سری از مطالب مجله وقت مد را دنبال کنید.

بیبی بومر ناخن چیست؟

ناخن بیبی بومر، ترکیبی مدرن از مانیکور فرانسوی سنتی و مدلی بسیار زیبا از انواع مدل طراحی ناخن که ترکیبی از رنگ های، سفید، صورتی، طلایی و بژ که طراحی خاص بر روی ناخن اعمال می‌کنند. این طرح عموما دو رنگ و از سایه تیره به سمت سایه روشن بوده و حالتی نزدیک به آمبره ناخن دارد.

بیبی بومر ناخن بسته به انواع رنگ پوست، معمولا از ترکیب رنگ های سرد و رنگ سال به صورت هایلایت تشکیل شده است. عکس های انواع مدل بیبی بومر ناخن را مشاهده می‌کنید. روش انجام بیبی بومر ناخن، بسیار آسان است و میتوانید با استفاده از آموزش های زیر، بیبی بومر ناخن را انجام دهید.

بیبی بومر ناخن چیست؟
بیبی بومر ناخن عموما دو رنگ و از سایه تیره به سمت سایه روشن بوده و حالتی نزدیک به آمبره ناخن دارد

درباره ناخن بدانید: مانیکور ناخن (Nail Manicure) چیست؟ مزایا و معایب مانیکور ناخن.

انواع بیبی بومر ناخن

در سری مطالب قبلی درباره آموزش انتخاب بهترین شکل ناخن برای دستان شما توضیح دادیم. در قسمت پایین این مطلب از مجله زیبای و آرایشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، تمام انواع مدل بیبی بومر ناخن را مشاهده می‌کنید. بهتر است با توجه به آموزش های داده شده، مدل متناسب با دست و پای خود را انتخاب کنید.

انواع بیبی بومر ناخن
در قسمت پایین این مطلب از مجله زیبای و آرایشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، تمام انواع مدل بیبی بومر ناخن را مشاهده میکنید

انواع مدل بیبی بومر ناخن رایج بین بانوان، شامل این موارد است:

بیبی بومر ناخن سفید

نمونه مدل بیبی بومر ناخن سفید
بیبی بومر ناخن سفید

با توجه به ویژگیهای رنگ سفید که به راحتی میتوان آن را با سایر رنگ ها و لباس ها ست کرد، یکی از محبوبترین انواع مدل بیبی بومر ناخن، رنگ سفید است. در این مدل از بیبی بومر، رنگ سفید به صورت هایلات بر روی ناخن ها قرار می‌گیرد و قسمت بالایی ناخن نیز به صورت شیشه ای و ترکیبی زیبا با سفید همانند موج دریا، در خواهد آمد. از این تکنیک مانند دیسکوژل ناخن برای زیبایی بیشتر ناخن ها استفاده می‌شود.

مدل بیبی بومر ناخن سفید
مدل بیبی بومر ناخن سفید

درباره سلامت ناخن ها بدانید: انواع روش تقویت ناخن! چگونه ناخن زیبا و محکمی داشته باشیم؟!.

بیبی بومر ناخن طوسی

بیبی بومر ناخن طوسی نیز، از مدل های محبوب به شمار می‌رود که میتوانید از این مدل طراحی ناخن مانند پرایمر برای دست های با رنگ پوست روشن استفاده کرد.

بیشتر بدانید: انواع مانیکور ناخن، با ویژگی ها، خواص و روش های انواع مانیکور آشنا شوید.

بیبی بومر ناخن رنگی

این سبک از انواع مدل بیبی بومر ناخن، بین نوجوان و جوانان بسیار محبوب و ترند است. از این مدل طراحی ناخن، به صورت ترکیب و هایلات با رنگ های متنوعی بهره می‌گیرند. در این سبک از انواع مدل بیبی بومر ناخن، شما حتی میتوانید هر کدام از انگشتانتان را با رنگ خاصی، ست کنید.

برای ماندگاری بیشتر این مدل طراحی ناخن، بعد از انجام آن، لمینت ناخن را فراموش نکنید.

بیبی بومر ناخن رنگی
مدل بیبی بومر ناخن رنگی

بیشتر بدانید: آموزش لمینت ناخن یا کاور ناخن، مواد و ابزار مورد نیاز برای لمینت و کاور ناخن.

بیبی بومر ناخن سبز

بیبی بومر ناخن سبز، یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با لباس و تیپ سبز رنگ است. برای آشنایی بیشتر، مطلب ست کردن رنگ سبز با لباس های دیگر را مشاهده کنید. از این مدل میتوان در کنار شیکترین مدل ژلیش ناخن هم بهره برد.

درباره ناخن بدانید: جدیدترین انواع مدل لمینت ناخن و مدل کاور ناخن سال ! با شیکترین مدل لمینت ناخن آشنا شوید.

بیبی بومر ناخن چیست؟

بیبی بومر ناخن بسته به انواع رنگ پوست، معمولا از ترکیب رنگ های سرد و رنگ سال به صورت هایلایت تشکیل شده است. عکس های انواع مدل بیبی بومر ناخن را مشاهده می‌کنید. روش انجام بیبی بومر ناخن، بسیار آسان است و میتوانید با استفاده از آموزش های زیر، بیبی بومر ناخن را انجام دهید

انواع بیبی بومر ناخن

در سری مطالب قبلی درباره آموزش انتخاب بهترین شکل ناخن برای دستان شما توضیح دادیم. در قسمت پایین این مطلب از مجله زیبای و آرایشی وقت مد (https://vaghtemod.ir/)، تمام انواع مدل بیبی بومر ناخن را مشاهده می‌کنید. بهتر است با توجه به آموزش های داده شده، مدل متناسب با دست و پای خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *