انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه (شیکترین مدل کفش برای ست کردن با کت و شلوار)

تیپ و استایل مد روز برای آقایان شیک پوش اهمیت ویژه ای دارد. خیلی از مردان نحوه ست کردن کفش با کت و شلوارهای مختلف خود را نمی‌دانند. احتمالا پیدا کردن کفش مناسب برای هماهنگی با ست کت و شلوار یک کار به ظاهر ساده به نظر برسد اما انتخاب انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه، آنچنان هم آسان نیست.
تعداد زیادی از ویژگی های لباس از جمله رنگ و سبک برای ست کردن با کفش باید در نظر گرفته شود. تنها زمانی که همه این موارد در یک راستا باشند، کفش و کت و شلوار شما هماهنگی کاملی خواهند داشت.
ما در این بخش از مجله مد و استایل مردانه وقت مد قصد داریم تا کلیه نکات و هر آنچه که برای ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه لازم است را به شما ارائه بدهیم و اصول اولیه آن را بررسی کنیم.

انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه کدام مدل ها هستند؟!

ما در مقاله قبلی جدیدترین و شیکترین مدل کت و شلوار آقایان در سری مطالب مد و استایل مردانه (https://vaghtemod.ir/cat/fashion/mens-fashion-and-style/) را معرفی کردیم تا بنا به سلیقه و استایل خود بهترین کت و شلوار را انتخاب کنید. در اینجا انواع مدل کفش پسرانه را که میتوان با کت و شلوار مردانه ست کرد، را معرفی کردیم تا بهترین انتخاب و شیکترین تیپ را داشته باشید.

1- کفش مردانه دربی، از بهترین مدل های کفش مناسب کت و شلوار آقایان

کفش مردانه دربی با سبک کلاسیک خود در عین حال که رسمی نیست اما ظاهری مجلسی و شیک دارد. به کفش های دربی، بلاچر نیز می‌گویند. کفش های دربی با شباهت زیاد خود به کفش آکسفورد، دارای ظاهری جلوباز و بندی هستند. این مدل کفش مناسب کت و شلوار مردانه است.

کفش مردانه دربی مشکی ست شده با کت و شلوار، یکی از انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه است.
کفش مردانه دربی ست شده با کت و شلوار، ظاهری مجلسی و شیک دارد.

شیک پوش‌ تر شوید: 10 مدل از جدیدترین مدل کفش مردانه ! را بشناسید!.

2- کفش مردانه آکسفورد، یکی از رایج ترین انواع مدل کفش، مناسب کت و شلوار مردانه

کفش های پسرانه آکسفورد می‌توانند برای مجالس رسمی و همینطور روزمرگی کاربرد داشته باشند. کفش آکسفورد به دلیل تنوع در مدل و رنگ خود در میان آقایان بسیار محبوب است و همچنین مقاومت بالایی در مقابل ساییدگی و پارگی دارد. کفش مردانه اکسفورد؛ برای کت و شلوارهای رسمی آقایان، بسیار مناسب است.

کفش مردانه آکسفورد قهوه ای مناسب برای ست کردن با کت و شلوار
کفش مردانه آکسفورد، مجالس رسمی و همینطور روزمرگی است.

بیشتر بدانید: 11 سبک از جدیدترین انواع مدل ریش مردانه را بشناسید.

3- کفش بروژ پسرانه مناسب ست کردن با کت و شلوار

کفش های مردانه بروژ سبک و استایلی رسمی داشته و قدمتی طولانی دارند و ریشه اصلی آنها به اسکاتلند و ایرلند بر می‌گردد. در واقع کفش بروژ؛ زیر‌ مجموعه کفش های دربی بال دار و آکسفورد است که برای مکان های رسمی و غیررسمی کاربرد بیشتری دارد. این مدل کفش مردانه، مناسب ست کردن با کت و شلوارهای رسمی و غیر رسمی است.

کفش بروز ست شده با کت و شلوار مردانه، مناسب استایل رسمی آقایان
کفش بروز ست شده با کت و شلوار مردانه، مناسب استایل رسمی آقایان

مهم است این مدل کفش با کمربند مناسب ست شود، در اینجا 10 سبک از شیکترین مدل کمربند مردانه را معرفی کرده ایم.

4- کفش لوفر یا کالج مردانه

همانطور که در مطالب قبلی مجله مد و استایل وقت مد (https://vaghtemod.ir/) توضیح دادیم، کفش های لوفر یا کالجی در انواع مختلف زنانه و مردانه وجود دارند و امروزه در بین جوانان بسیار پرطرفدار هستند. بیشتر قسمت‌های کفش لوفر، باز است و سبکی اسپرت و غیر رسمی دارد و به همین علت برای محیط های غیر رسمی و روزمره بیشتر استفاده می‌شود.

کفش کالج بیشتر برای کت و شلوارهای اسپرت و پسرانه مناسب و پر کاربرد است. در این بخش 8 نکته طلایی برای پوشیدن و انتخاب مدل کت و شلوار مردانه را بیان کرده ایم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کفش لوفر یا همان مدل کالج مردانه، محبوب ترین کفش برای استایل آقایان جوان و جسور است.
همانطور که در مجله وقت مد توضیح دادیم، کفش لوفر یا همان مدل کالج مردانه، محبوب ترین کفش برای استایل آقایان جوان و جسور است.

بیشتر بدانید: انواع مدل کت و شلوار مردانه (Men’s Suit)! جدیدترین و شیکترین مدل کت و شلوار آقایان را بشناسید!.

نحوه ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه

به طور طبیعی، چه برای یک جشن عروسی و چه یک جشن کوچک، یا یک محیط اداری و رسمی انتخاب کفش متناسب با کت و شلوار مردانه مهم است. بنابراین، حتما مدل و سبک کت و شلوار انتخابی خود را برای هر رویداد و موقعیتی بررسی کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

خوش استایل تر شوید: راهنمای انتخاب مدل موی مردانه! چه مدل موی برایتان مناسب است؟.

کفش مناسب با کت و شلوار اداری

بهترین و مناسب ترین کفش با کت و شلوار رسمی و محیط کار، یک کفش دربی کلاسیک می‌باشد. کفش های دربی کلاسیک می‌توانند یک ترکیب عالی با لباس های مجلسی و غیررسمی حتی برای موقعیت های بیرون از کار ایجاد کنند. در زمان انتخاب و ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه، بهتر است همه چیز در مورد انواع استایل را بدانیم و بعد انتخاب کنیم.

کفش مناسب برای کت و شلوار رسمی و مجلسی

از بین همه لباس ها، کت و شلوار رسمی و مجلسی، آزادی بیشتری را در انتخاب یک کفش مردانه می‌دهد. به عنوان مثال کفش پسرانه بروژ که در بالا به آن پرداختیم با یک کت و شلوار مجلسی به خوبی هماهنگ می‌شود. همچنین می‌توانید یک کفش چرمی یا جیر را نیز با کت و شلوار رسمی خود امتحان کنید. در کنار آن مهم است که گره کراوات را متناسب با مدل کت و شلوار و استایل خود ست کنید.

کفش مناسب برای کت و شلوار رسمی و مجلسی
کفش مناسب برای کت و شلوار رسمی و مجلسی را در مجله وقت مد آموزش ببیند.

در مرود مد و استایل بدانید: انواع مدل شال گردن شیک و جذاب! با جدیدترین انواع مدل شال گردن آشنا شوید.

کفش مناسب با کت و شلوار مشکی

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین لباس ها، کت و شلوار مشکی مردانه است که به راحتی با انواع کفش رسمی مردانه ست می‌شود. کفش های آکسفورد و چرم سیاه در سبک کلاسیک می‌توانند بهترین گزینه برای کت و شلوار مشکی یا خاکستری رنگ باشند.

انواع کفش مناسب با کت و شلوار مشکی
انواع کفش مناسب با کت و شلوار مشکی در مجله وقت مد مشاهده و آموزش ببینید.

به طور کلی با کت و شلوارهای تیره خصوصا مشکی، کفش به رنگ مشکی تنها انتخاب می‌باشد تا استایلی بی نقص داشته باشید. در کنار آن از انتخاب بهترین مدل مو مردانه غافل نشوید تا استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشید.

کفش مناسب با کت و شلوار طوسی

کت و شلوارهای طوسی نیز مانند رنگ مشکی و خاکستری به قدری تیره است که گزینه های کفش انتخابی شما را کاهش می‌دهد. حتی یک کفش قهوه ای تیره نیز نمی‌تواند با کت و شلوار مردانه طوسی زیبا به نظر بیاید. به همین علت، یک کفش مشکی کلاسیک همیشه بهترین انتخاب شما با کت و شلوار طوسی (در هر طیف رنگی روشن تا تیره) خواهد بود. برای کت و شلوار طوسی رنگ، پیراهن مردانه مناسب با سبک کت و شلوار و کفش خود را انتخاب کنید.

کفش رنگ قهوه ای و مشکی، مناسب برای کت و شلوار طوسی رنگ
کفش رنگ قهوه ای و مشکی، مناسب برای ست کردن با کت و شلوار طوسی رنگ است.

در مورد ترند رنگ ها بدانید: رنگ سال چیست؟ در مورد رنگ گرم و رنگ سرد بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *