داستر ناخن چیست؟ آموزش طراحی ناخن با داستر یا پودر اکلیلی به همراه آموزش پاک کردن داستر

داستر ناخن یا پودر اکلیلی؛ یکی از روش های طراحی و مانیکور ناخن است. ناخن هم مانند مدل مو در زیبایی و جذابیت شما تاثیر دارد. یکی از روش هایی که باعث جذابیت بیشتر ناخن ها میشود، داستر ناخن است. که در این مطلب از مجله زیبایی و آرایش وقت مد، آموزش انواع روش داستر ناخن را خواهید دید و با انواع آن آشنا خواهید شد.

داستر ناخن یا پودر اکلیلی؛ یکی از روش های طراحی و مانیکور ناخن است.
داستر ناخن یا پودر اکلیلی؛ یکی از روش های طراحی و مانیکور ناخن است

در سری مطالب آموزش سلامت، زیبایی و سلامت ناخن، همه موارد مهم مانند مانیکور ناخن چیست و انواع مانیکور ناخن، پدیکور ناخن چیست و انواع روش کاشت ناخن به صورت کامل توضیح دادیم. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر، به این سری مطالب از مجله وقت مد مراجعه کنید.

داستر ناخن چیست؟ داستر چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم، داستر؛ یکی از روش های مادیکور و زیبای ناخن است که نقش و نگار زیبای به ناخن های شما میدهد. داستر یا پودر اکلیلی را می‌توان بعد از کاشت ناخن و یا لاک ژل بر روی ناخن ها اعمال کرد تا جذابیت آنها دو چندان شود.

داستر ناخن، یکی از روش های زیبایی ناخن است.
داستر ناخن، یکی از روش های زیبایی ناخن است.

در مورد ناخن بدانید: بهترین روش کاشت ناخن (nail extensions) چیست!؟ با انواع روشهای کاشت ناخن آشنا شوید.

داستر؛ یک نوع پودر مشابه شیمر و شوگر است، با این تفاوت که دانه های آن بزرگ تر است و نحوه استفاده از آن با شوگر متفاوت می‌باشد.
اکلیل های داستر، با روش کاشت ناخن پودری، درخشندگی و براقیت زیادی به ناخن ها می‌بخشد. با انجام داستر، ناخن های شما زیباتر و درخشنگی بیشتری خواهند داشت.

مدل جدید داستر ناخن
یکی از انواع مدل جدید داستر ناخن که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ناخن ها می شود.

در سری مطالب مربوط به ناخن، همه راز های ژلیش ناخن، بهترین روغن برای تقویت ناخن، لمینت ناخن و دیسکوژل را آموزش ببینید.

آموزش طراحی ناخن با پودر داستر

آموزش طراحی ناخن با پودر داستر
آموزش طراحی ناخن با پودر داستر

در این بخش، آموزش استفاده از پودر اکلیلی داستر را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید بر روی ناخن های مانیکور شده خود اعمال کنید:

  • در مرحله اول از داستر، بهتر است ناخن های خود را مانیکور کنید. برای آشنایی بیشتر بهتر است مطالب مانیکور ناخن (Nail Manicure) چیست؟ و آموزش انجام مانیکور ناخن به ساده ترین روش ممکن(آموزش تصویری) را مشاهده کنید.
برای داشتن بهترین مدل داستر ناخن، بهتر است ابتدا ناخن های خود را مانیکور کنید.
برای داشتن بهترین مدل داستر ناخن، بهتر است ابتدا ناخن های خود را مانیکور کنید.

در این مرحله، می توانید کاشت ژلیش و یا اکریلیک را بر روی ناخن های خود انجام دهید و یا اینکه داستر بر روی ناخن های طبیعی خود اعمال نمایید. سعی کنید از شیکترین انواع مدل طراحی ناخن برای این کار ایده بگیرید.

سپس فرم و شکل نهایی ناخن خود را با سوهان ایجاد کنید. سعی کنید از انواع مدل داستر ناخن که به پوست و ناخن شما بیشتر ست میشود استفاده کنید. سعی کنید از رنگ سال و یا رنگ های که به شما بیشتر هماهنگ است استفاده کنید.

برای زیبای بیشتر ناخن، از انواع مدل داستر ناخن استفاده کنید.
برای زیبای بیشتر ناخن، از انواع مدل داستر ناخن استفاده کنید.

در اینجا با کمک یک بافر روی ناخن طبیعی و یا کاشت شده خود را خط و خش بیندازید تا زیرسازی خوبی برای ژلیش ایجاد گردد. ناخن های شما باید از استحکام کافی برخوردار باشد. در صورت نیاز به انواع روش تقویت ناخن و با انواع تکنیک خانگی تقویت ناخن این سری از مطالب مجله آرایشی وقت مد را مشاهده کنید.

در این مرحله، لایه ای نازک از ژل را روی ناخن ها بزنید. سپس ناخن ها را در زیر دستگاه UV بگذارید تا خشک شوند.

دوباره لایه ای نازک از لاک ژل را بر روی تمام ناخن های خود اعمال نمایید و لبه آزاد ناخن را با قلم ببندید. باز هم ناخن ها را در معرض دستگاه یو وی قرار بدهید تا خشک شوند.

طراحی ناخن با روش داستر
طراحی ناخن با روش داستر

در این مرحله با استفاده از یک قلم طراحی، پودر اکلیلی داستر را بر روی ناخن ها بزنید و اطراف ناخن ها را پاک کنید.

در آخر، یک لایه تاپ ژل را بر روی تمام سطح ناخن ها کاور نمایید و آنها را داخل دستگاه UV بگذارید تا خشک شوند. بدین ترتیب ناخن های شما به زیبایی با پودر اکلیلی جذاب و زیبای داستر تزئین و دیزاین می شود.

در مورد ناخن ها بدانید: مهمترین عوارض کاشت ناخن چیست؟ روش‌های جلوگیری مشکلات کاشت ناخن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *