جدیدترین مد و استایل تابستانه دخترانه! کدام مدل از استایل تابستانه زنانه مناسب تر است؟

گرم ترین فصل سال خود را با زیباترین و جدید ترین مد و استایل تابستانه دخترانه سپری کنید. با شروع فصل تابستان، هوای ملایم بهاری جای خود را با گرمای طاقت فرسا عوض می‌کند. از این رو قطعا لباس های بهاری موجود در کمدتان مناسب برای فصل تابستان نخواهد بود. پس بهتر است با مد و استایل تابستانه زنانه آشنا باشید.
بدون شک تمام خانم ها، دوست دارند در تابستان هم مانند سایر فصل های سال، تیپ و استایل زیبای داشته باشند. گرمای تابستان نمیتواند مانع از شما شود که استایل تابستانه زنانه زیبای خود را به رخ بکشید.
در این مطلب از سری مطالب آموزشی مد و استایل از رسانه وقت مد، به شما شیکترین و جدیدترین مد و استایل تابستانه زنانه و خصوصیات و ویژگی های آن را آموزش خواهیم داد.

لباس های نخی با رنگ های شاد و جذاب در مد و استایل تابستانه دخترانه محبوب هستند.
مشخصه های یک کمد تابستانی، معمولا شامل لباس های قابل تنفس نخی با رنگ های شاد و روشن است.

مشخصه های یک استایل تابستانی، معمولا شامل لباس های قابل تنفس نخی با رنگ های شاد و روشن است. دیگر، خبری از رنگ های گرم و تیره در این فصل نیست. برای داشتن مد تابستانه مناسب، باید با بهترین پارچه برای لباس تابستانی و هوای گرم آشنا باشید تا بتوانید خنک ترین جنس لباس را تشخیص دهید.

استایل تابستانه زنانه مناسب خود را چگونه بشناسیم؟

همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، برای داشتن بهترین استایل ابتدا باید با انواع جنس پارچه، انواع فرم بدن و انواع استایل آشنا باشید. سپس بر اساس سلیقه خود، بهترین استایل تابستانه را بر اساس المان های گفته شده، انتخاب کنید تا زیباترین و شیکترین استایل را داشته باشید.

صرفا خنک بودن پارچه لباس در تیپ تابستانه زنانه، مهم نیست! باید زیبای و استایل زنانه را در زمان انتخاب لباس زنانه، نیز در نظر بگیرید.

انواع مانتو مناسب فصل تابستان

در مطالب قبلی، جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه را همراه با ویژگی های آن ها شرح دادیم. اما برای فصل گرم تابستان، باید از بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی خود، گرمای هوا را نیز، کنترل کرده و مانع از گرما زدگی خود شوید.

مانتو کیمونو و جلوباز در مد و استایل تابستانه دخترانه

مانتو کیمونو (Kimono coat)؛ بسیار خنک و راحت بوده و جنس آنها از پارچه سبک و نخ پنبه می باشد. این مانتو جلو باز، بیشتر در رنگ های شاد سفید، صورتی، زرد، رنگ های سرد و… برای روزهای آفتابی تابستان طراحی و دوخته می‌شوند. رنگهای روشن در این فصل گرم پرطرفدار است؛ زیرا رنگ روشن گرما را به خود جذب نمی‌کند. استفاده از یک مانتو کیمونو تاثیر زیادی در مد و استایل تابستانه دخترانه دارد.

مدل تابستانی مانتو کیمونو گشاد و جلو باز است که برای استایل تابستانه زنانه بسیار مناسب است
مدل مانتو کیمونو به صورت گشاد و جلو باز است.

مطالعه بیشتر: لباس دیجیتال چیست؟ تاثیر لباس و اکسسوری دیجیتال بر روی مد و فشن چه خواهد بود؟.

از مانتو ابروبادی استفاده کنید

یکی دیگر از انواع مدل مانتو که میتوان از آن در استایل تابستانه دخترانه و زنانه استفاده کرد، شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی است. در مورد انواع مدل مانتو ابروبادی و روش های ست کردن آن، قبلا توضیح دادیم که میتواند برایتان جذاب باشد.

از پیراهن ساحلی استفاده کنید

پیراهن های بلند نخی در تابستان بسیار محبوب هستند.
پیراهن های بلند نخی، مناسب رفتن به دریا و ساحل در گرمای تابستانی هستند.

شیکترین و جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه؛ مناسب رفتن به دریا و ساحل در گرمای تابستانی هستند. پیراهن های ساحلی در دهه اخیر، از ترند های زنانه بوده و معمولا در رنگ های شاد و حتی گل دار از جنس نخ پنبه دوخته می‌شوند. مدل تقریبا گشاد و جنس خاص این مدل، از تعرق در سواحل شمالی جلوگیری کرده و هوا را رد و بدل می‌کند تا پوست نفس بکشد. برای همین یکی از انواع لباس زنانه در فصل تابستان به شمار می‌رود.

پیراهن ساحلی خود را با یک رویه زیبا ست کنید.
برای ساخت یک استایل تابستانی دخترانه، می توانید پیراهن ساحلی و زیبا را با یک رویه ست کنید.

مطالعه بیشتر: لباس مناسب برای سفر شمال! بهترین استایل و تیپ برای سفر شمال چیست!.

انواع مدل شلوار مناسب تابستان

همانطور که در مطلب انواع مدل شلوار زنانه و ویژگی های آنها توضیح دادیم، هر سبکی از شلوار، خصوصیات ویژه ای دارد. به عنوان مثال، شلوار اسکینی بسیار تنگ بوده و برای استفاده در استایل تابستانی زنانه توصیه نمی‌شود. بهتر است از انواع مدل شلوار مناسب فصل گرم تابستان که در زیر معرفی شده است، در استایل خود استفاده کنید.

شلوارهای بگ تابستانی، گشاد هستند.
شلوار های گشاد تابستانه، عموما از جنس نخ و یا کتان هستند.

درباره استایل زنانه بدانید: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

شلوار سند بادی، مدل مناسب شلوار زنانه برای تابستان

همانگونه که در شیکترین انواع شلوار سند بادی، آموزش ست کردن انواع شلوار سندبادی زنانه و مردانه توضیح دادیم، این مدل از شلوار با توجه به فرم آزاد و گشادی که دارد، برای فصل های گرم سال مانند تابستان طراحی شده است. این شلوار سندبادی و یا همان سمبادی در تابستان استفاده کنید.

در مورد استایل زنانه بدانید: روبدوشامبر چیست؟ با انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه جدید آشنا شوید.

شلوار نیم بگ

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای استایل تابستانه زنانه، جدیدترین انواع مدل شلوار نیم بگ است. این مدل از شلوار، از محبوب ترین انواع مدل شلوار بین بانوان خوش استایل است. یکی از ویژگیهای این سبک از شلوار، راحتی در ست کردن آن با سایر انواع مدل لباس زنانه است.

شلوار کارگو، مناسب استایل تابستانه بانوان

شلوار کارگو یا شلوار شش جیب هم مانند شلوار سندبادی، از مدل آزاد و لش و گشادی برخودار است که آن برای تبدیل به شلوار مناسب استایل تابستانه برای بانوان کرده است. اما این سبک از شلوار میتواند استایل شما را تخریب کند. در استفاده از مدل مناسب این شلوار بسیار دقت کنید.

مطالعه بیشتر: استایلیست (Stylist) کیست؟ شرایط کاری، میزان درآمد، آموزش های لازم.

شلوار واید لگ

از سایر مدل های محبوب شلوار در استایل تابستانی بانوان، شلوار واید لگ است. این سبک از شلوار نیز به دلیل فرم آزاد و گشاد، برای تابستان پیشنهاد می‌شود.

شلوار کتان تابستانی

شلوار های گشاد تابستانه، از جنس نخ و یا کتان هستند. این شلوارها عموما بصورت راسته یا دمپا بوده؛ که به تازگی میان بانوان ترند شده اند و بسیار خنک و تنفس پذیر هستند. این مدل شلوار خنک؛ در رنگ های روشن و اغلب سفید برای گرمای تابستان در نظر گرفته شده اند. معمولا این شلوار ها را با یک مانتوی نخی گشاد کیمونو کوتاه یا بلند، می‌ پوشند. در نظر داشته باشید، ترکیب رنگ آنها را حفظ کنید تا استایل و مد تابستانه دخترانه شیک، داشته باشید.

شلوارهای گشاد و راسته دخترانه را با صندل ست کنید.
شلوارهای گشاد خود را با صندل شیک ست کنید.

مطالعه بیشتر: استایل، تیپ و لباس مناسب برای خواستگاری! بهترین استایل خواستگاری کدام است؟.

نکات طلایی، برای داشتن مد و استایل تابستانه دخترانه شیک

  1. در این فصل، لباس های روشن بپوشید؛ زیرا اشعه های خورشید را جذب خود نمی کنند.
  2. لباس های سفید و پیراهن های دکمه دار برای این فصل بسیار مناسب هستند.
  3. لباس های بدون آستین برای مثال تیشرت و یا تاپ، شلوارهای کوتاه گزینه های خوبی برای استایل تابستانه زنانه هستند.
لباس سفید دکمه دار برای استایل و مد تابستانه دخترانه بسیار مناسب هستند.
لباس های سفید و پیراهن های دکمه دار برای این فصل بسیار مناسب هستند.
  1. از پوشیدن لباس ها و شلوار های تنگ و چسبان در این فصل خودداری کنید. سراغ شلوارهای بگ یا گشاد، مانتوهای مدل گشاد، شومیزهای سایز بزرگ و دامن هایی با فضای مناسب برای تنفس پوستتان بروید.
  2. اگر اهل ورزش و پیاده روی هستید، شلوار ها و پیراهن های مشکی معمولی خود را با شلوار های ورزشی رنگارنگ و تیشرت ها و لباس های آستین گشاد جایگزین کنید.
  3. لباس های با پارچه های قابل تنفس انتخاب کنید.
  4. لباس های از جنس نخ پنبه، کتان و یا ابریشم گزینه های پیشنهادی خوبی هستند چرا که بدن را خنک می کنند. پارچه های مصنوعی قابل تنفس نیستند. علاوه بر مد و استایل، به جنس لباسی که می‌خرید توجه کنید.
شلوارهای جین بگ یا گشاد مناسب برای مد و استایل تابستانه دخترانه هستند.
شلوار بگ جین مناسب تابستان است.
  1. لوازم جانبی را به حداقل برسانید. یک قطعه گوشواره ساده انتخاب کنید.
  2. شلوار های پر طرفدار جین، یکی از سنگین ترین پارچه ها می‌باشند. اگر از این شلوار برای استایل و مد تابستانه زنانه استفاده کنید ممکن است خیلی گرم شوید؛ به جای آن به دنبال شلوارهای گشاد نخی یا کتان سبک بروید.
  3. اگر به دلایل خاصی مانند حفظ یک استایل می خواهید شلوار جین بپوشید، از شلوارهای جین بگ(مدل گشاد) بهره بگیرید، که گردش هوا امکان پذیر باشد.

مطالعه بیشتر: استایل و لباس مناسب کویر! تمام آنجه درمورد تیپ و لباس مناسب کویرگردی باید بدانید.

در تابستان نیز شیک و خاص باشید

شیک پوشی و استایلی زیبا و منحصر به فرد، برای بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن ظاهری خاص، مستلزم آگاهی و دانش در مورد انواع پوشش و مد در دهه های اخیر است. دختران باید توجه داشته باشند، در نظر گرفتن آب و هوا و فصلی که می خواهند متفاوت از بقیه باشند، بسیار مهم است. در مورد تیپ خود، از استفاده استایل تابستانه دخترانه غافل نباشید. در هر فصل تیپ مناسب همان تایم از سال را داشته باشید. قطعا استایل و مد پاییز با بهار یکی نیست! ما در این مقاله تمام نکات و موارد لازم برای تیپ تابستانی دخترانه را به طور کامل توضیح دادیم تا با بهره گیری از آنها بهترین خود در این فصل را داشته باشید. نظر شما اهمیت دارد. لطفا نظرات خود را در مورد استایل زنانه شیک در فصل تابستانی بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *