جدیدترین مدل مو اسپایکی ! با انواع مدل مو اسپایکی کوتاه و بلند آشنا شوید

انواع مدل مو اسپایکی در دهه نود میلادی در صحنه مد، ظاهر شد و بلافاصله به یکی از محبوب ترین مدل موهای پسرانه تبدیل شد. امروزه مجددا این مدل مو بین آقایان ترند شده است.
به دنبال بهترین و جدیدترین مدل موی اسپایکی مردانه هستید؟ دوست دارید با انواع مدل مو اسپایکی آشنا شوید؟ در این سری از مطالب مد و استایل مجله وقت مد (vaghtemod.ir) با شیکترین و ترند ترین انواع مدل مو اسپایکی آشنا خواهید شد.

انواع مدل مو اسپایکی
استفاده از انواع مدل مو اسپایکی توسط بازیگران معروف

مدل مو اسپایکی چیست؟

در گذشته برای حالت دادن به مو، از ژل یا اسپری مو قوی استفاده می‌کردند، اما در روش اسپایکی به گونه ای مو کوتاه می‌شود که به راحتی فرم و حالت می‌گیرد. در این مدل از لوازم آرایشی حالت دهنده قوی، مانند موس مو استفاده نمی‌شود. مهم است، قبل از کوتاهی فرم صورت خود را را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مدل مو اسپایکی بیشتر برای صورت های کشیده مناسب است و بین زنان و مردان محبوب می‌باشد.

این سبک از انواع مدل موی مردانه، برای فصل تابستان و یا بهار، بسیار مناسب بوده و استایل مردانه شما را تکمیل خواهد کرد.

جدیدترین مدل مو اسپایکی مردانه و پسرانه

این مدل مو در شکل و حالت های مختلف کوتاه می‌شود. شما باید با توجه به فرم صورت، فرم چشم، جنس مو یکی از انواع مدل مو اسپایکی را انتخاب کنید. در ادامه این سری از مطالب آموزشی مد و استایل مردانه انواع مدل مو اسپایکی را معرفی کرده ایم.

جدیدترین انواع مدل مو اسپایکی
جدیدترین انواع مدل مو اسپایکی

مدل مو اسپایکی کلاسیک مردانه

در مدل مو اسپایکی کلاسیک قسمت کناری موها کوتاهتر از بخش وسط می‌شوند. در این مدل به راحتی موهای بلند را به سمت بالا حالت داده و صاحب استایل کلاسیک می‌شوید.

انواع مدل مو اسپایکی کلاسیک
انواع مدل مو اسپایکی کلاسیک

مدل مو اسپایکی بلند

در این مدل، آرایشگر بیشتر موها را نوک گیری کرده تا حالت پذیری مو را افزایش دهد. این مدل مو برای علاقمندان به سبک کژوال مناسب است.

بیشتر بدانید: علت نازک شدن مو چیست؟.

مدل مو اسپایکی پسرانه

اگر صاحب مو نازک هستید، بخش طرفین گوش و وسط سر را زیاد کوتاه نکنید و بگذارید در یک اندازه باشند. این کار باعث می‌شود مو شما پر حجم به نظر برسد. به هیچ وجه موهای خود را صاف نکنید بلکه به سمت جلو حالت دهید تا خوش استایل تر شوید.

مدل مو اسپایکی پسرانه
مدل مو اسپایکی پسرانه

اگر موهای خشک و ضخیمی دارید برای حالت دادن به موها باید از موم و اسپری های قوی استفاده کنید.

بیشتر بدانید: آموزش نگهداری و مراقبت از موی خشک و زبر (Dry hair)، با نکات و حقایق مهم در مورد موی خشک آشنا شوید!.

مدل مو اسپایکی کوتاه

در این مدل بخش کناره مو را بسیار کوتاه می‌کنند و بخش وسط را در حد 3 الی 4 سانتی متر گذاشته و به سمت بالا به صورت سیخ سیخی حالت می‌دهند. این مدل مو مردانه بین آقایان زیر 40 سال بسیار محبوب است.

مدل مو اسپایکی مردانه
مدل مو اسپایکی مردانه

مدل مو اسپایکی فر

افرادی که موی فر دارند نیز به این روش مدل موی خود را می‌توانند کوتاه کنند. فقط کافی است مقدار کمی موس را از ریشه مو تا قسمت بالایی مو بزنید تا شیک شوید.

مدل مو اسپایکی فر

بیشتر بدانید: فواید و عوارض موس مو یا فوم مو (Hair mousse)، 4 مورد از عوارض فوم مو.

مدل مو اسپایکی شلخته

در این مدل مو، آرایشگر مو را به صورت متوسط و نامتقارن کوتاه کرده و سپس با استفاده از حالت دهنده شکل شلخته به مو می‌دهد. این مدل مو برای پسران کم سن و سال مناسب است.

مدل مو اسپایکی شلخته
مدل مو اسپایکی شلخته

بیشتر بدانید: نکات طلایی برای راهنمای انتخاب مدل موی مردانه! چه مدل موی برایتان مناسب است؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *