جدیدترین مدل مانتو شومیزی! با روش های ست کردن انواع مانتو شومیزی، ترند سال جدید آشنا شوید

یکی از ترند های مد و استایل زنانه در ایران در سال جدید، جدیدترین انواع مدل مانتو شومیزی است. این مدل مانتو زیبا و جذاب، با داشتن استایل و الگو منحصر به فرد، تیپ شما را زیباتر خواهد کرد. به شرطی که از اصول و قواعد ست کردن انواع مدل مانتو شومیزی آگاه باشید.
در این سری از مطالب مجله مد و استایل وقت مد، شما را با جدیدترین انواع مدل مانتو شومیزی و نکته های مهم درباره ست کردن این سبک از مانتو زنانه با انواع شلوار را آموزش خواهیم داد.

مدل مانتو شومیزی اسپرت سرخابی
مدل جدید مانتو شومیزی

شیکترین انواع مدل مانتو شومیزی

در مطالب قبلی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) درباره انواع مدل مانتو زنانه توضیح داده ایم، یکی از جدیدترین مانتو های ترند در ایران در سال جدید، مانتو شومیزی است. این مدل مانتو خاص، از الگو منحصربه فرد برخوردار است که استایل زنانه شما را زیباتر خواهد کرد.

مدل مانتو شومیزی شیک ست با شلوار بگ
انواع مدل مانتو شومیزی

در قسمت پایین ویژگی های انواع مدل مانتو شومیزی و روش های ست کردن این سبک از لباس زنانه را مشاهده خواهید کرد. با توجه به استایل ویژه این مدل مانتو زنانه، میتوانید از انواع رنگ گرم و رنگ سرد و به ویژه رنگ سال در ست کردن مانتو شومیزی استفاده کنید.

مدل مانتو شومیزی کوتاه مشک ی
شیکترین مدل مانتو شومیزی

مهمترین ویژگی مانتو شومیزی چیست؟

مدل مانتو شومیزی به گونه ای است که حالت و الگو پیراهن مردانه را دارد. مهمترین ویژگی انواع مدل مانتو شومیزی؛ وجود دکمه برای باز و بسته کردن در قسمت جلو، جیب های بزرگ در بخش جلو و داشتن یقه مردانه است. این سبک از مانتو، به راحتی با انواع لباس زنانه قابل ست کردن است که در بخش پایین آن ها را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو شومیزی دخترانه ست با شلوار بگ
مدل مانتو شومیزی جدید

موارد مهم در انتخاب بهترین مدل مانتو شومیزی

برای انتخاب مناسب ترین مدل مانتو شومیزی برای خود، حتما به مواردی مانند فرم بدن و قد خود، توجه کنید. اگر از قد کوتاهی برخودار هستید، این مدل از مانتو نباید به صورت بسیار گشاد و بزرگ باشد چرا که قد شما را کوتاه تر نشان می‌دهد. سعی کنید از انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه استفاده کنید.
اگر اضافه وزن دارید، قبل از انتخاب انواع سبک مانتو شومیزی، مطلب آموزشی بهترین مدل مانتو برای افراد چاق را مشاهده کنید.

مدل مانتو شومیزی بلند ست با شلوار مام فیت
مانتو شومیزی جلو دکمه دار

ست کردن مانتوی مدل شومیزی با اکسسوری زنانه

برای ست کردن مانتو شومیزی، از اکسسوری های مناسب زنانه استفاده کنید. سعی کنید، از انواع مدل کیف زنانه قابل ست با این مدل مانتو استفاده کنید. انتخاب رنگ های متضاد و یا در یک طیف رنگی، یکی از اصول ست کردن کیف زنانه با مدل مانتوی شومیزی است که تیپ شما را زیباتر خواهد کرد.

ست مانتو شومیزی مشکی با شلوار بگ
ست کردن مانتو شومیزی

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار بگ

یکی از زیباترین روش های ست کردن مانتو شومیزی، استفاده از شلوار بگ در تیپ زنانه است. همانطور که قبلا درباره تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ توضیح دادیم، این سبک از شلوار، به دلیل راحتی و زیبایی خاص خود، حالت گشادی داشته و برای انواع استایل آزاد، مانند استایل خیابانی و یا استایل کژوال بسیار ایده آل است.

ست مانتو شومیزی آبی با شلوار بگ
ست مانتو شومیزی با شلوار بگ

برای ست کردن مانتو شومیزی با شلوار بگ، از انتخاب رنگ شاد برای مانتو به همراه شلوار بگ آبی و یا طوسی و مشکی نوک مدادی استفاده کنید.

مانتو شومیزی کتان
مدل مانتو شومیزی

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار نیم بگ

ست کردن شلوار نیم بگ، با مدل مناسب از مانتو شومیزی به صورت رنگ های ست، زیبایی زنانه شما را بیشتر خواهد کرد. از رنگ های آبی، نوک مدادی، طوسی برای ست کردن شلوار نیم بگ با مانتو شومیزی استفاده کنید. فراموش نکنید که رعایت اصول انتخاب رنگ، میتواند تیپ زنانه شما را جذاب تر کند.

ست مانتو شومیزی عروسکی با شلوار نیم بگ
ست مانتو شومیزی با شلوار نیم بگ

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار مام استایل

همانطور که در مطالب قبلی مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir/) درباره تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل آموزش دادیم، این دو سبک از شلوار زنانه، به دلیل الگو نزدیک به هم، میتواند گزینه بسیار ایده آلی برای ست کردن با مانتو شومیزی باشد.

ست مانتو شومیزی اسپرت با شلوار مام استایل
ست مانتو شومیزی با شلوار مام استایل

برای ست کردن شلوار مام استایل با انواع مدل مانتو شومیزی، از طرح های شلوغ این مدل شلوار، پرهیز کنید.بهتر است مدل های شلوار مام استایل ساده تر را برای ست کردن با مانتوی شومیزی استفاده کنید.

ست مانتو شومیزی طرحدار با شلوار
ست مانتو شومیزی با شلوار مام استایل

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار اسلوچی

شلوار اسلوچی هم یکی از گزینه های ایده آل برای ست کردن با مدل های جدید از مانتو شومیزی است. این سبک از شلوار به راحتی با این سبک از مانتو قابل ست کردن است. سعی کنید از مدل های مانند مانتو صورتی کمرنگ به همراه ست شلوار اسلوچی آبی کم رنگ استفاده کنید.

ست مانتو شومیزی کاکتوس با شلوار اسلوچی
ست مانتو شومیزی با شلوار اسلوچی

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار واید لگ

مدل مانتو شومیزی شیک
مدل مانتو شومیزی جدید

از شلوار واید لگ هم میتوان برای ست کردن با مانتوی مدل شومیزی استفاده کرد. در مطالب قبلی، جدیدترین سبک های شلوار واید لگ را معرفی کردیم. برای ست کردن این مدل شلوار، بهتر است اصول و قواعد ست کردن آن را در مجله وقت مد آموزش ببیند.

مانتو شومیزی جلو بسته مشکی
مدل مانتو شومیزی با شلوار واید لگ

ست کردن مانتو شومیزی با شلوار بوت کات

مدل مانتو شومیزی عروشکی و طرحدار
ست مانتو شومیزی با شلوار بوت کات

یکی از بهترین موارد برای ست کردن شلوار زنانه با مانتو شومیزی، شلوار بوت کات است. این سبک از شلوار را با این مدل مانتو ست کنید چرا که الگوی قدیمی داشته و استایل شما را زیبا خواهد کرد.

مدل مانتو شومیزی سفید و مشکی
مدل مانتو شومیزی کوتاه

جدیدترین مدل مانتو شومیزی اسپرت

مانتو شومیزی اسپرت، در بین بانوان محبوب است چون به راحتی با انواع شلوار، کفش و شال و روسری قابل ست کردن است. در ادامه جدیدترین و محبوب ترین مدل مانتو شومیزی را مشاهده می‌کنید.

مدل مانتو شومیزی جلو بسته و طرحدار
مدل مانتو شومیزی
مدل مانتو شومیزی سفید با شلوار سبز
مدل مانتو شومیزی اسپرت جدید
مدل مانتو شومیزی اسپرت آبی
مدل مانتو شومیزی اسپرت
مدل مانتو شومیزی کوتاه و جلو بسته
مدل مانتو شومیزی اسپرت و جلو بسته

شیکترین انواع مدل مانتو شومیزی

ست مانتو شومیزی کاکتوس با شلوار اسلوچی

یکی از جدیدترین مانتو های ترند در ایران در سال جدید، مانتو شومیزی است. این مدل مانتو خاص، از الگو منحصربه فرد برخوردار است که استایل زنانه شما را زیباتر خواهد کرد.

جدیدترین مدل مانتو شومیزی اسپرت

مانتو شومیزی جلو بسته مشکی

مانتو شومیزی اسپرت، در بین بانوان محبوب است چون به راحتی با انواع شلوار، کفش و شال و روسری قابل ست کردن است. در ادامه جدیدترین و محبوب ترین مدل مانتو شومیزی را مشاهده می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *