جدیدترین مدل شومیز 1402! با شیکترین مدل شومیز سال 2023 آشنا شوید!

حتما برایتان جذاب خواهد بود که بدانید شومیز در اصل به چه معناست و سپس با جدیدترین مدل شومیز سال 2023 یا 1402 آشنا شوید. در اصل، کلمه شومیز؛ از اصطلاح فرانسوی “chemise” گرفته شده و به معنای تیشرت و بلوز است. اما در ایران، ما شومیزها را با انواعی از لباس‎های زنانه جلو دکمه دار و یا جلو بسته آستین بلند می‌شناسیم که معمولا قدی بلندتر از یک تی‌شرت دارند.
در سال های اخیر استفاده از این مدل لباس زنانه، در مهمانی‌ها، دورهمی ها و حتی برخی از مجالس رسمی ترند شده است. هر ساله مدل‏های جدید و متنوعی از انواع شومیز، وارد بازار می‌شود و انتخاب برای ما بیشتر میشود.
در این بخش از مجله مد و استایل وقت مد (Vaghtemod.ir)، قصد داریم تا شما را با این لباس شیک و زیبا بیشتر آشنا کنیم و همچنین انواعی از جدیدترین و محبوب ترین مدل شومیز سال 1402 یا 2023، به همراه تصاویر به شما معرفی نماییم.

مدل شومیز خامه دوزی و مجلسی زنانه سفید ست با شلوار جین
جدیدترین مدل شومیز 1402

در این زمینه بخوانید: ۸ مورد از بهترین جنس و بهترین مدل شومیز زنانه! با جدیدترین مدل شومیز دخترانه آشنا شوید.

انواع مدل شومیز سال 1402

مدل های شومیز زنانه، می‌توانند از الیاف و جنس‏های متنوع از حریر گرفته تا پارچه های ساده، گل‏دار، ابروبادی، جین، نخی و غیره در مدل‏های مختلف کوتاه، بلند، آستین دار، آستین سه ربع و … طراحی شوند که در مطلب انواع پارچه، خصوصیات هرکدام را توضیح دادیم.

مدل شومیز جدید زنانه
جدیدترین مدل شومیز زنانه

به عنوان مثال، اگر شما می‌خواهید در جشن و یا مراسم خاصی شرکت کنید، مدل شومیز حریر و یا کرپ به همراه شلوار مشکی و یا جین، بسیار زیبا به نظر خواهد رسید و مد و استایل زنانه شما را جذاب تر خواهد مرد.

مدل شومیز مجلسی زنانه
شیکترین مدل شومیز زنانه

لباس شومیز؛ از لحاظ یقه نیز در مدلهای متنوعی قرار می گیرد، که استایل و تیپ شما را شیک و مدرن می‌کند. برای مثال شومیز با یقه های پاپیونی، یقه انگلیسی و یا حلزونی با آستین‌های چین‌دار و یا پفی با توجه به سلیقه شما در بازار وجود دارد که می‌توان از رنگهای شاد (آبی، زرد، بنفش، سبز و …) گرفته تا تیره و مشکی در مهمانی ها و یا از زیر انواع مدل مانتو بپوشید.

مدل جدید شومیز و دامن مجلسی زنانه مدل شومیز آستین بلند
جدیدترین مدل شومیز زنانه

بیشتر بدانید: ۲۰ سبک از جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه!.

مطالعه بیشتر: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل (Mom Style) چیست؟ چگونه ست جذابی با این شلوارها داشته باشیم؟.

مدل شومیز حریر مشکی زنانه
مدل شومیز مجلسی زنانه جدید

جدیدترین مدل شومیز زنانه سال 2023 چیست؟

در سال 2023 یا 1402، به‌روزترین و جدیدترین بلوزها و شومیزهای بسیار شیک و خاص عرضه به بازار شدند. آنها در استایل‌های متنفاوت کلاسیک، اسپرت، مجلسی و دخترانه در طرح‎های ساده و گل‎دار مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند.

مدل شومیز مجلسی زنانه سفید
شیکترین مدل شومیز زنانه

همچنین، از آنجایی که رنگ سال 2023 ، آبی و بنفش است، پیشنهاد می‌کنیم از شومیزهایی با این رنگ‏ها غافل نشوید. برای مثال یک شومیز یاسی و یا نیلی رنگ با شلوار مشکی بگ و یا بوت کات چاک‎دار (و یا دم پا) بسیار عالی به نظر خواهند رسید.

مدل شومیز مجلسی زنانه ست با دامن
شومیز رنگ سال

مطالعه بیشتر: شیکترین و جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه! با ترندترین مدل های پیراهن و یا مانتو ساحلی، مد سال آشنا شوید.

در روند مدل و استایل سال های اخیر، لباس‏های آزاد و گشاد، ترند شده اند که انواع مدل شومیز نیز از این امر مستثنی نیست. مدل شومیز حریر، رنگ روشن برای فصل تابستان بسیار عالی هستند و مدل یقه هالتر را می‌توان در یک مجلس عقد با موهای دم اسبی و گوشواره های شیک ست کرد.

شیکترین مدل شومیز و دامن مجلسی زنانه
شیکترین مدل شومیز سال

مطالعه بیشتر: جدیدترین و شیکترین مدل‌ مانتو خامه دوزی! با جذاب ترین مدل مانتو سوزن دوزی آشنا شوید.

علاوه بر این، شومیزهای یقه گرد و یا یقه پاپیونی یا کرواتی نیز برای زیر مانتوهای جلوباز مجلسی، گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند. از طرفی، شومیز راه راه عمودی از جنس نخی نیز برای فصل بهار و تابستان مورد استفاده و محبوب است.

شومیز یقه هفت گلدار زنانه مجلسی سبز و مشکی
مدل شومیز شیک

برخی از مدل‏های شومیز، با یک مدل کمربند ست، جذاب تر شده اند. مثلا شما می‌توانید، یک شومیز سفید آستین پفی را با یک کمربند مشکی و شلوار بگ مشکی ست کنید تا کمی لاغرتر به نظر برسید.

مدل شومیز بلند زنانه طرحدار
جدیدترین مدل شومیز زنانه

مطالعه بیشتر: جدیدترین و شیک ترین انواع مدل لباس مجلسی زنانه! با زیباترین مدل مجلسی بانوان آشنا شوید.

جدیدترین انواع مدل شومیز زنانه در سال جدید

امروزه و در سال 1402 با توجه به همه سایزها و انواع اندام و انواع رنگ پوست، بسیاری از مدل‏های شومیز دخترانه و زنانه وارد بازار شده است که ما در اینجا آنها را معرفی می‌کنیم.

مدل شومیز و دامن زنانه جدید
جدیدترین مدل شومیز 1402

مطالعه بیشتر: شیک ترین مدل شال 1402! با زیباترین مدل شال 2023 آشنا شوید.

شومیز مدل پشت باز، یکی از محبوبترین انواع مدل شومیز برای تابستان

شما به راحتی می توانید یک شومیز مجلسی پشت باز را در یک مجلس عقد و یا عروسی به همراه یک یک دامن کوتاه و یا شلوار بگ یا مام استایل زیبا ست نمایید تا استایل شیک و بی نظیر زنانه داشته باشید.

مدل شومیز خامه دوزی و مجلسی سفید یقه باز
شومیز پشت باز را با دامن کوتاه یا شلوار ست کنید.

مطالعه بیشتر: انواع مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه! شیکترین و زیباترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه کدام است؟.

شومیز مدل اسپرت، شیکترین مدل شومیز سال 2023

یکی از جدیدترین شومیزهای سال 2023، مدل شومیز اسپرت جلو دکمه دار است که در رنگ‎های ساده مشکی، سورمه‌ای، سبز، بنفش (رنگ سال) و یا طرح چهارخانه و یا راه راه وجود دارد و یک استایل شیک اسپرت برای بیرون و یا مهمانی دوستانه به شما می‏دهد.

مدل شومیز مانتویی و اسپرت زنانه با رنگبندی متنوع
شیکترین مدل شومیز اسپرت

مطالعه بیشتر: مد و استایل تک رنگ یا مونوکروم (Monochrome) چیست؟ با تمام ویژگی های استایل مونوکروم آشنا شوید.

شومیز حریر مجلسی 1402

شومیزهایی از جنس حریر و نازک در مجالس و یا از زیر مانتوهای مجلسی قابل استفاده هستند و در سال 1402 نیز باز هم محبوب است. به عنوان مثال یک شومیز حریر هلالی یقه انگلیسی با دکمه های مرواریدی و کار شده با آستین مچی در رنگ‏های شاد و یا مشکی می‌تواند استایل شما را مجلسی ‏تر کند.

مدل شومیز حریر طرحدار مجلسی زنانه ست با شلوار پارچه ای و کفش
شومیزهای حریر مناسب استفاده در مجالس هستند.

بیشتر بدانید: شیکترین مدل لباس عروس 2023! با زیباترین مدل لباس عروس آشنا شوید.

شومیز لی یا جین

قطعا برای فصل‌های سرد سال، شومیزهای نخی، ابروبادی و یا حریر انتخاب نامناسبی هستند. در عوض شومیز از جنس لی و یا جین علاوه بر اینکه یک استایل و تیپ خاص به شما می‌بخشد، بلکه در فصل زمستان و پاییز شما را گرم مگه می‌دارد.

مدل جدید شومیز جین یا لی زنانه
مدل شومیز جین یا لی

مطالعه بیشتر: آموزش تمام تکنیک ها و روشهای انتخاب لباس زنانه.

جدیدترین شومیز جلو بسته زنانه 1402

شومیزهای جلو بسته را می توان در هر مناسبت و حتی از زیر مانتو پوشید. این مدل از شومیزها، می‌توانند دارای دکمه، زیپ و یا کاملا بدون دکمه باشند و معمولا در بخش آستین و یا یقه دارای مدل و یا طرح خاصی (در برخی از موارد ساده) هستند.

مدل جدید شومیز گلدار جلو بسته زنانه زرشکی
جدیدترین مدل شومیز جلو بسته 1402

شومیز ابروبادی

از جمله انواع مدل شومیز که در سال 1402 بسیار محبوب و ترند شد، شومیز ابروبادی است. در این زمینه پیشنهاد میکنیم مطلب جدیدترین انواع مدل تونیک و شومیز ابروبادی را در مجله مد و استایل وقت مد، مشاهده بفرمایید تا تمام آموزش های لازم درمورد شومیز ابروبادی را در این مطلب بخوانید.

مدل شومیز ابروبادی با گلدوزی
مدل شومیز جلو بسته ابروبادی

مدل شومیز بلند 1402

برای سال جدید شومیزهای بلند با جنس خامه دوزی بسیار ترند شده اند. این مدل شومیز را در خانه با شلوار می‌توانید ست کنید و یک استایل شیک برای زمان مهمانی های عید داشته باشید. مدل شومیز بلند 1402، را حتی به عنوان مانتو در بیرون منزل می‌توانید بپوشید و تیپ اسپرت داشته باشید. این مدل شومیز را با شلوار مام استایل یا مام فیت ست کنید.

مدل شومیز بلند گلدوزی شده
مدل شومیز مجلسی بلند زنانه

جدیدترین انواع مدل شومیز زنانه در سال جدید

امروزه و در سال 1402 با توجه به همه سایزها و انواع اندام و انواع رنگ پوست، بسیاری از مدل‏های شومیز دخترانه و زنانه وارد بازار شده است که ما در اینجا آنها را معرفی می‌کنیم.

انواع مدل شومیز سال 1402

مدل های شومیز زنانه، می‌توانند از الیاف و جنس‏های متنوع از حریر گرفته تا پارچه های ساده، گل‏دار، ابروبادی، جین، نخی و غیره در مدل‏های مختلف کوتاه، بلند، آستین دار، آستین سه ربع و … طراحی شوند که در مطلب انواع پارچه، خصوصیات هرکدام را توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *