انواع مدل شلوار لگ! راهنمای خرید شلوار لگ، جنس مناسب، روش ست کردن و عوارض استفاده از آن

یکی از شلوار های محبوب به خصوص بین نوجوانان و جوانان، شلوار لگ (leggings) است. این مدل از شلوار، به صورت جذب و بسیار تنگ بوده و پوشیدن آن، علاوه بر زیبایی، شما را با مخاطرات و عوارض خاص خود، همراه خواهد کرد. در مورد عوارض شلوار لگ چه میدانید؟ کدام یک از انواع مدل شلوار لگ، برای شما مناسب تر است؟
در این مطلب از سری مطالب آموزشی مد و استایل از مجله وقت مد، شما را با جدیدترین و شیکترین انواع مدل شلوار لگ، راهنمای انتخاب و خرید و همچنین عوارضی که پوشیدن این سبک از شلوار تنگ را بازگو خواهیم کرد.

شلوار لگ را بشناسید

مهمترین ویژگی شلوار لگ (leggings) همانند شلوار اسکینی، چسبان و تنگ بودن آن است. به صورتی که تمام قسمت های برجسته پا، خودنمایی کرده و همانند پوست، به صورت چسبیده بر روی پا پوشیده می‌شود. در صورتی که از انواع پارچه مناسب استفاده شده باشد، از این مدل از شلوار را میتوان به صورت چهار فصل استفاده کرد.

انواع شلوار لگ یکی از ترند های بانوان و به خصوص نوجوانان است که به دلیل فرم بدن نمایی که دارد، محبوب شده است. اما همانطورکه در مطلب مشکلات خطرناک و عوارض استفاده از لباس تنگ چیست؟! توضیح دادیم، تنگ بودن این سبک از شلوار، شما را با مخاطرات زیادی همراه می‌کند. در قسمت پایین در این مورد بیشتر خواهید خواند.

مدل شلوار لگ
انواع مدل شلوار لگ زنانه در مجله وقت مد

جنس شلوار لگ از چیست؟

این سبک از شلوار را از جنس های مختلفی مانند چرم، پارچه ای، انواع ساتن و … تولید می‌شوند. اما شلوار لگ با توجه به کشسانی که باید داشته باشد، عموما از ترکیب این الیاف با آلاستیک و مواد پلاستیکی تولید می‌شوند.
در مورد مواد الیاف آلاستیکی بهتر است بدانید که علاوه بر این که این مواد با مد سبز سازگار نیستند، میتوانند در تنفس سلولی پوست پای شما نیز اثر منفی بگذارند. یکی از دلایلی که توصیه می‌شود از این لباس به مدت طولانی استفاده نکنید، همین امر است.

لگ زنانه جدید
جدید ترین انواع مدل لگ زنانه

بیشتر بدانید: پارچه لینن چیست؟ کاربرد و ویژگی لنین را بدانید! حقایق جالب پارچه لنین.

انواع مدل شلوار لگ

به صورت کلی مدل های شلوار لگ همانند شلوار کارگو یا شلوار شش جیب به دو دسته زنانه و شلوار لگ مردانه تقسیم می‌شود. اما میتوان در قسمت پایین، تمام انواع مدل شلوار لگ و ویژگی های آن ها را مشاهده می‌کنید.

انواع مدل لگ باشگاهی
شلوار لگ ورزشی، یکی از محبوب ترین انواع مدل شلوار لگ است.

مطالعه بیشتر: 14 نوع از شیکترین انواع شلوار سند بادی، آموزش ست کردن انواع شلوار سندبادی زنانه و مردانه.

لگ براق

محبوب ترین سبک از انواع مدل شلوار لگ، مدل براق آن است. لگ براق، از پارچه های با الیاف مصنوعی تولید شده که براقیت چشم نوازی به اندام شما خواهد داد. در مورد استفاده از لگ براق، بهتر است به مدت کوتاه مدت آن را بپوشید چرا که خطر ابتلا به باکتری های پوستی به دلیل عدم تنفس سلولی را در فرد افزایش میدهد.

مدل شلوار لگ براق
شلوار لگ براق، مدلی محبوب از انواع شلوار لگ زنانه

برای ست کردن لگ براق، میتوان از انواع مدل سوتین و یا انواع مدل نیم تنه و کراپ تاپ، استفاده کنید. از ترکیب لگ براق مشکی و تیره رنگ با لباس هایی با رنگ سرد، غافل نشوید.

شلوار لگ سفید و راسته

مطالعه بیشتر: پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر چه مشکلاتی را به همراه دارد!؟ در مورد عوارض نپوشیدن لباس زیر چه میدانید؟.

لگ جین یا لگ لی

لگ لی یا همان شلوار لگ با طرح جین نیز بین نوجوان محبوب است. طرح این مدل شلوار، دقیقا مشابه پارچه لی است که در انواع مدل شلوار بگ و شلوار نیم بگ زنانه استفاده می‌شود. این سبک از شلوار لگ را با مدل های متنوع از شومیز زنانه و جدیدترین و شیکترین مدل‌ مانتو خامه دوزی ست کنید.

لگ جین یا لگ لی
مدل لگ جین یا لگ لی زنانه

درباره استایل های جدید بدانید: لباس دیجیتال چیست؟ تاثیر لباس و اکسسوری دیجیتال بر روی مد و فشن چه خواهد بود؟.

لگ چرم

لگ چرم همانطور که از نام آن مشخص است، از ترکیب الیاف مصنوعی پلاستیکی با انواع چرم تولید می‌شود. در مطلب چرم چیست؟ تاریخچه ساخت چرم (Leather) در طول تاریخ، درباره چرم توضیح دادیم. همچنین ممکن است که لگ چرم را از الیاف چرم گیاهی یا چرم وگان تولید کنند که با توجه نبود برند های معتبر در این زمینه در کشور ایران، این مسئله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

لگ چرم بسیار گرم بوده و برای استفاده کوتاه مدت مناسب است. همینطور از شلوار لگ چرم میتوان در انواع استایل مانند استایل تامبوی استفاده کرد.

شلوار لگ چرم مشکی
مدلی از شلوار لگ چرم

درباره شلوار ها بدانید: شلوار جاگر (Jogger pants) چیست؟ شیکترین مدل های شلوار جاگر و آموزش روش ست کردن آن.

شلوار لگ راسته

شلوار لگ راسته، همانطور که از نان آن پیداست برعکس شلوار واید لگ از مدل راسته و یک دستی برخوردار است. در مورد ست کردن شلوار لگ راسته، باید بسیار با دقت عمل کنید و از لباس زنانه و لباس مردانه مناسبی بهره بگیرید. سعی کنید از شلوار لگ راسته در کنار انواع مدل کیف زنانه با اندازه کوچک و با رنگ گرم، استفاده کنید.

شلوار لگ راسته
مدل شلوار لگ راسته زنانه زیبا و جدید

درمورد انواع شلوار بدانید: شلوار اسلوچی چیست؟ جدیدترین انواع شلوار اسلوچی و روش های ست کردن آن را بشناسید.

شلوار لگ مجلسی

از شلوار لگ مجلسی در کنار انواع مدل لباس مجلسی زنانه برای مجالس و مهمانی های خاص، استفاده میکنند. از جمله مکان های که میتوانید از شلوار لگ مجلسی استفاده کنید، پارتی ها، مهمانی های دوستانه و یا در استایل های خاصی مانند مراسم خواستگاری است.

شلوار لگ مجلسی
شلوار لگ مجلسی

مطالعه بیشتر: استایل، تیپ و لباس مناسب برای خواستگاری! بهترین استایل خواستگاری کدام است؟.

لگ توری

لگ توری، از پارچه های مخصوص توری که به خوبی جریان هوا را از خود عبور می‌دهند، تولید می‌شود. این مدل از شلوار لگ، به خوبی ظاهر زیبا و جذاب و محرک به شما خواهد داد. لگ توری، با توجه به بدن نما بودن، جذابیت به اندام شما خواهد داد.

مدل لگ توری
شلوار لگ توری، مناسب برای استفاده روزمره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *